  • Data: 2009-06-01 21:13:26
    Temat: Re: Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:
    > tutaj negatywne komentarze odnośnie Kingstona. Z tego co pamiętam
    > kolega miał model data traveller II i wcale nie był taki słaby. Ponad
    > 20 MB/s.

    Tez zastanawiam sie skad sie wziela ta nagonka na Kingstona, badz co badz
    swego czasu (i obecnie rowniez) jednego z faworytow w branzy. Moze wynika
    to z zalewu rynku podrobkami? Mam sporo produktow tej marki, zaden mnie
    jak dotad nie zawiodl. To samo dotyczy SanDiska.

    Mam za to zastrzezenia do pendrive'ow PQI - nie do elektroniki, bo ta
    dziala bez zastrzezen, ale do wykonania i trwalosci.

    k,