  • 1. Data: 2010-01-06 11:07:17
    Temat: James Błąd 007 (S-12J)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Jako, że od miesiąca goszczę w stolicy, postanowiłem posprawdzać, czy
    poprawiono niesławny błąd na S-12J polegający na zawieszaniu portu PSTN w
    gdy uaktywnić FLASHem (lub kłapiac w widełki) usługę "zawieszenie
    połączenia" i BEZ WYBIERANIA ŻADNEJ CYFRY odłożyć słuchawkę.
    Aparat oddzwania i centrala przypomina o zawieszonej rozmowie ale lepiej nie
    odbierać.
    Odebranie połączenia powoduje (nie wiem czy na każdym ale na wielu RSU, czy
    na HOSTach to nie wiem) zawieszenie portu i zawieszenie rozmowy (lepiej nie
    dzwonić na 0-700).
    No więc RSU Broniewski - poprawione.
    Ale w TP jak w naszym Państwie.
    Jeśli publicznie opiszesz dziurę w jezdni to naprawią TYLKO TĘ. Tę obok już
    nie.
    No i RSU Nieporęt - Głogi (ABSPQ=22772 oraz 227747 i pokrewne) oczywiście na
    PSTN .... NADAL BŁĄD WYSTĘPUJE.
    Niech no to ktoś wreszcie NAPRAWI GLOBALNIE (przy okazji nowego softu NIECH
    TO PRODUCENT POPRAWI).
    vari

  • 2. Data: 2010-01-08 19:16:10
    Temat: Re: James Błąd 007 (S-12J)
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 6 Sty, 12:07, "vari" pisze...
> [...]
    > PSTN .... NADAL BŁĄD WYSTĘPUJE.
    > Niech no to ktoś wreszcie NAPRAWI GLOBALNIE (przy okazji nowego softu NIECH

    Producent naprawi jak mu kient (TP) wytknie-zgłosi nieprawidłowość a
    to nie wyszło
    przy akceptansach więc...

    Ircys

    PS
    Powinienieś zatrudnić się jako tester softu i sprzętu.
    Na producentów padłby blady strach :)

  • 3. Data: 2010-01-13 12:12:44
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

[...]

    --------

    Historii ciąg dalszy.
    Otóż TP nic nie naprawiła.
    We wskazanych (na grupie) lokalizacjach... wyłączyła defaultowo usługę
    "zawieszenie połączenia".
    Niech no tylko abonent nie próbuje włączyć sobie podobnej usługi a
    mianowicie "połączenie oczekujące"... (*43#).
    Po aktywowaniu usługi linia staje się wrażliwa na FLASH w chwili przyjścia
    drugiego połączenia.
    Użycie FLASH bez wybrania żadnej cyfry i odłożenie słuchawki powoduje
    ciekawą sytuację.
    Drugi abonent (oczekujący) ma ciagle sygnał wołania.
    Nasz aparat oddzwoni ale powróci tylko pierwsze połączenie.... które
    zawiśnie !
    Tyle że teraz można dalej gadać. Jeśli mamy połączenie wychodzące (pierwsze)
    to pozbawiamy się możliwosci rozłączenia.
    Drugi abonent ma ciągle wołanie a my jesteśmy połączeni z pierwszym i brak
    jakiegokolwiek sterowania własną linią.
    Taka sytuacja ma miejscie na RSU ABSPQM=226397.
    Wieczorem sprawdzę na ABSPQM=227747 (Nieporęt-Głogi).
    vari