  • 1. Data: 2010-01-06 11:12:24
    Temat: Re: koniec NMT
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Centertel zamknie NMT450 w marcu 2010.

    Jestem w Warszawie i mam lacze do netu z Netii.
    Jest tam serwer news ale co wysle to jest widoczne tylko z tego serwera.
    Teraz dorwalem sie goscinnie do Neostrady i moge wyslac zalegle posty
    (czytam na biezaco).
    Przez przegladarke mam problem z wchodzenie na grupy bo system ledwo zipie
    na moim laptopie.

    Mam odbiornik komunikacyjny i dzien przed wigilia w Warszawie zauwazylem
    KOLEJNE obciecie pasma dla BTSów NMT o kolejny MHz.
    Teraz BTSy nadaja w okolicy tylko 462,5-464 MHz.
    I w trybie demodulatora obwiedniowego wykrylem, ze wkrótce pojawil sie drugi
    sygnal CDMA (teraz nadaja dwa kanaly 2 i 3 z tym, ze 2 jest slabszy u mnie).
    Pisalem o tym ale do Was nie dotarlo z powodu tego WLR Netii.
    BTW: Mieszkam przez sciane z CA Nieporet Glogi w budynku mojego wuja, który
    jedno pomieszczenie wynajmuje TP na te centrale (duzy budynek
    socjalno-fabryczny).
    vari

  • 2. Data: 2010-01-07 20:12:55
    Temat: koniec NMT
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Vari, cos dla Ciebie:

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16912

  • 3. Data: 2010-01-08 11:32:52
    Od: " Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Vari, cos dla Ciebie:
    >
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=16912
    >

    > Centertel zamknie NMT450 w marcu 2010.
    >
    > J.

    Ktoś już chyba wcześniej zapodał tego linka tutaj.
    Chyba rozbiję namiot przed wejściem do pomieszczeń poznańskiego MTXa, popatrzę
    sobie, jak wynoszą zwłoki...

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 4. Data: 2010-01-08 15:07:36
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > Jest tam serwer news ale co wysle to jest widoczne tylko z tego serwera.
    > Teraz dorwalem sie goscinnie do Neostrady i moge wyslac zalegle posty

    news.onet.pl działa zarówno na łączach Netii jak i TP - a konto w onecie
    chyba masz sądząc po adresie

    JS

  • 5. Data: 2010-01-08 16:23:51
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 8 Sty, 12:32, " Jacek" <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > J.F. <j...@p...onet.pl> napisa (a):

    > Kto ju chyba wcze niej zapoda tego linka tutaj.
    > Chyba rozbij namiot przed wej ciem do pomieszcze pozna skiego MTXa, popatrz
    > sobie, jak wynosz zw oki...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jacek
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Było. Po co dublować wątek ?

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/cfd4c0f4e3536b8c#

  • 6. Data: 2010-01-08 20:54:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Jestem w Warszawie i mam lacze do netu z Netii.

    witaj wsrod zywych
    myslalem, ze Ci sie linia zdegradowala ponizej mozliwosci synchronizacyjnych
    modemu

  • 7. Data: 2010-01-10 20:13:43
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba vari napisała na pl.misc.telefonia:

    > Jestem w Warszawie i mam lacze do netu z Netii.
    > Jest tam serwer news ale co wysle to jest widoczne tylko z tego
    > serwera.

    Znaczy Netię przyblokowali czy jak?

    Marcin Kocur