  • 351. Data: 2012-12-30 00:27:03
    Temat: Re: Jebany system
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 30 Dec 2012 00:20:10 +0100 osobnik zwany hans olo
    napisał:

    > ? ja mogę, ale wy nie.

    tak twierdzisz, Twoje posty co innego

    > Chyba nie myślisz ptaszku, że wysyłam posty sam do siebie??? Jak zwykle
    > - radośnie mułowaty...

    ciekawa logika

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 352. Data: 2012-12-30 02:14:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 00:01:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > Naciaganie rzeczywistosci ? Raz nie zdales :-P

    Żadne naciąganie - raz mnie egzaminator ulał wbrew przepisom. Organ
    nadzorujący uznał, że z mojej strony wszystko było OK.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 353. Data: 2012-12-30 02:16:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 00:04:51 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tam jest "lub".
    > Wcale nie musi nastąpić zmiana prędkości, wystarczy że nie będzie mógł
    > jechać tam gdzie chce (a może) lub nie tym pasem co chce (a może).

    Czekaj, wdług Ciebie który to z przypadków wymienionych w artykule?

    > Nie ma pierwszeństwa pojazd wyłączony z ruchu, ale nijak nie
    > przekłada się to na samo "stanie".

    Ale ja nie twierdze, że on nie ma pierwszeństwa. Pytam, jak można na
    stojącym pojeździe pierwszeństwo wymusić.

  • 354. Data: 2012-12-30 02:43:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

  • 355. Data: 2012-12-30 10:47:10
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > tak twierdzisz, Twoje posty co innego

    > ciekawa logika

    mam tego jakiegos baranka w kfie chyba... :-)

  • 356. Data: 2012-12-30 12:06:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 02:14:36 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Żadne naciąganie - raz mnie egzaminator ulał wbrew przepisom. Organ
    > nadzorujący uznał, że z mojej strony wszystko było OK.

    I co - uznano (z problemami) ze zdales ten egzamin, czy wyznaczono
    powtorke ?

    J.

  • 357. Data: 2012-12-30 12:35:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 02:43:00 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Ale ja nie twierdze, że on nie ma pierwszeństwa. Pytam, jak można na
    > stojącym pojeździe pierwszeństwo wymusić.

    A jak on ruszy ?
    I zezna ze byl pewny iz sie zarzymasz, zgodnie z przepisami ? :-)

    J.

  • 358. Data: 2012-12-30 13:06:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 12:06:01 +0100, J.F. napisał(a):

    > I co - uznano (z problemami) ze zdales ten egzamin, czy wyznaczono
    > powtorke ?

    Organ nadzorujący nie ma możliwości uznania, że egzamin jest zdany. Może
    jedynie anulować tenże egzamin i zarządzić powtórkę na koszt ośrodka
    egzaminacyjnego. Formalnie zatem tego 'oblanego' egzaminu nie było.

  • 359. Data: 2012-12-30 13:06:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 12:35:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > A jak on ruszy ?

    To będzie wymuszenie. Podkreślam - BĘDZIE.

  • 360. Data: 2012-12-30 19:20:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-29 16:39, PK pisze:

    > Nie naczytałem się trochę wiki mistrzu.

    Cóż, ja na okoliczność niektórych wypowiedzi wklepuję to w
    "internet" i samo wychodzi.

    > Naczytałem się książek
    > na temat wady, która mnie dotknęła (bo uważam, że wypada).
    > Zresztą lepiej mieć wiedzę z wiki niż ludową / potoczną :].

    Nie wiem do czego pijesz, ale ja wolę mieć wiedzę - ta z wiki
    niestety wymaga weryfikacji i często jest równie dobra jak ta
    ludowa/potoczna.

    > Ale przez to "potoczne" podejście pojawiają się nieporozumienia.

    Tak? Zależy co kto chce osiągnąć...

    > Bo czy daltoniści nie mogą być kierowcami?

    Oczywiście, że mogę - w czym tkwi Twój problem? Czyżbyś nie czytał co
    pisałem?

    > Tak!
    > Czy chodzi o daltonistów potocznych czy o medyczną definicję?
    > O dokładną definicję - nierozróżnianie zieleni i czerwieni.

    Tak naprawdę to nie bardzo wiem w czym tkwi Twój problem - badanie
    wzroku ujawniło wadę, która nie pozwala Tobie zostać zawodowym
    kierowcą? Tablice Ishihary (chyba dobrze napisałem) naprawdę
    dobrze i szybko pozwalają ocenić pewne aspekty wzroku badanego.
    Badania na PJ to pikuś. Nie maja żadnego znaczenia w zakresie
    amatorskiego PJ kat. B.

    > Potoczne (nieprecyzyjne) myślenie generuje tylko niepotrzebne problemy.
    > Ja jestem na to po prostu bardzo wyczulony.

    Sam sobie stwarzasz problemy i tyle.