  • Data: 2016-09-27 20:26:07
    Temat: Re: Jest postęp w GSM (czy tylko w GUI)?
    Od: Andrzej <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > dokłądnie tak - dwa razy grubsza od telefonu.
    > https://cache.osta.ee/iv2/auctions/1_1_18456154.jpg

    6-7 cm grubości oznaczałoby, że telefon jest grubszy niż szerszy (w
    przypadku 7 cm - niemal o połowę). Zdjęcie, do którego podałeś link,
    niczego takiego nie sugeruje.

    Myślę, że zwyczajnie przesadzasz. Miałem GA628 i Motorolę d160, mające ok.
    3 cm grubości. Ustrojstwo ponad dwa razy grubsze byłoby nieużywalne.