  • Data: 2019-04-11 18:26:33
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:f87bae34-2de4-404a-8ccc-0724e94b78a4@trust.no1.
    ..

    > Jasne. futszaK wspominał, że zbieracie się, żeby się spotkać. Możnaby
    > jedno i drugie połączyć :)

    M.in. po to zainicjowałem pytanie,spotkać się gdzies pzy piwerku, myslę, ze
    jakieś male da się żłopnąć...

    > Wracaj do zdrowia!

    Ciśnieniomierz już kupiony, wypróbowany, specjalnie taki kupiłem, co mierzy
    od razu przy pompowaniu. Cukromierz też jest, mogę się kontrolować.
    Musze ozdrowieć, by móc przybyć na spotkanie. Na razie mam się dobrze i
    wyglądam, jak bym nie dopił na drugą nóżkę :) (zataczam się nieco)
    Przeczytam etykietki od leków i zobaczę, czy do C2H5OH mam bezwzględne, czy
    względne przeciwwskazania, aby sobie znów nie nagrabić.