  • Data: 2019-04-11 18:19:52
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:b14d9d3f-2456-4d47-93fc-cb0733999f28@trust.no1.
    ..

    > Co poradzę na to, że te nowe są o kant d... rozbić? :P
    >
    > Atari sobie w weekend zorganizowałem, a co ;)

    O, właśnie sobie przypomniałem, że muszę swojego 65XE przywrócić do łask,
    ani razu bowiem nie włączyłem go, jak dostałem go w prezencie. A ma coś,
    czego nie mam w komodorku - 4 generatory, i cóż, że ze Sz...wroć, i coz, że
    tylko 8-bitowe? powinny wystarczyć, Kanon D-Dur chcę wpalcowac po swojemu...
    A jest 4-glosowy, a Komoda ma tylko 3 głosy...
    A tak z ciekawoości, ktory model obrabiasz, 800XL, 130XE, czy któregoś ST?