  • Data: 2019-04-25 19:57:48
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:7d37498b-e4b3-4375-a533-89b98fb611dd@trust.no1.
    ..

    > Ta impulsówka nie zakłóca mi radia -- choć wziąłem markową nie ze względu
    > na zakłócenia a na ryzyko porażenia.

    To jakaś premium... ja eter mam takzarzygany, zapierdziany przez
    przetwornice, że samo stwierdzenie "implsówka" podnosi mi ciśnienie. Do
    zasilenia kompa jest super. Ale jak nie jest sinusoidą, to DX-ami przydusi.

    > Izolacja uzwojeń to podstawa, nikt nie chce żeby dzieliła go od porażenia
    > jedynie cienka emalia.

    Jakiś problem zapodać przekładkę między uzwojenia?

    > Ale ja nie robię na Atari DX-ów :)

    A ja (bez Atari, czy Commodore) zamierzam.

    > Przetwornice są dziś tańsze niż klasyczne transformatory sieciowe. Też
    > mają przecież transformatory, ale pracujące na wyższych częstotliwościach

    Odchyl to choć kapinkę od sinusoidy i będę miał czym wypełnić osiedlowy
    fajans.

    > i dzięki temu mniejsze i tańsze.

    Nie przeczę, ale mimo wszystko podejrzliwy jestem i sceptyczny...
    Może pobawię się w bardzo dokładne ekranowanie, do rozmów krajowych i z
    dobrym "eSem" powinno styknąć. Nie boję się impulsówek, nie chcęjednak, by
    mi szumiały.