  • 41. Data: 2015-11-11 15:35:15
    Temat: Re: Jest źle
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Przepisy zostały zmienione.

    kiedy ?

  • 42. Data: 2015-11-11 17:21:57
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Nov 2015 15:35:15 +0100, Czesław Wiśniak
    <k...@w...pl> wrote:

    >kiedy ?

    OIDP to w październiku 2012 roku. A w 2013 roku uchylono
    rozporządzenie z (chyba) 1999 roku preferujące ekrany akustyczne jako
    środki ochrony przed hałasem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 43. Data: 2015-11-11 17:23:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Wiec lepiej niech te ekrany od razu buduja, a nie potem ktos ma przez
    > wiele lat na halas narzekac w nowym domku na spokojnej wsi :-)

    Piszesz, jakbyś nie zdawał sobie sprawy ze to jest marnotrawienie kasy...
    ---
    Co ? Ochrona obszarów wiejskich przed hałasem ?

    Ja już mówiłem jak to wygląda i jeszcze raz powtórzę.

    Był rok 1939 ... dziadkowie wybudowali dom 50 metrów od drogi po której raz
    na godzinę furmanka jeździła i mu się dzieci urodziły ...

    Mijają lata ... właściciele są wywłaszczani na rzecz drogi, którą zarządca
    poszerza o kolejne pasy, droga uzyskuje status krajowej

    Mamy rok 2015 ... dzieci mają dzisiaj 75 lat, obecnie do domu jest od drogi
    już tylko jakieś 20 metrów a dziennie przejeżdża z 50 tysięcy samochodów.
    GDDKiA nie odczuwa potrzeby instalacji ekranów ...

  • 44. Data: 2015-11-11 18:53:49
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 11.11.2015 o 17:21, j...@i...pl pisze:

    > OIDP to w październiku 2012 roku. A w 2013 roku uchylono
    > rozporządzenie z (chyba) 1999 roku preferujące ekrany akustyczne jako
    > środki ochrony przed hałasem.

    23.10. 2012 to i tak pozno bo umowy juz dawno byly podpisane

  • 45. Data: 2015-11-11 23:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Piszesz, jakbyś nie zdawał sobie sprawy ze to jest marnotrawienie kasy...
    > ---
    > Co ? Ochrona obszarów wiejskich przed hałasem ?

    Nie, ochrona pól przed hałasem dlatego, ze być moze kiedys powstanie tu
    jakis dom.
    Dom jednak najczesciej nie powstawął, ekrany stały niszczały a jak za 20
    lat dom powstanie to ekranyi tak beda juz do wymiany.

  • 46. Data: 2015-11-11 23:52:12
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > Dom jednak najczesciej nie powstawął, ekrany stały niszczały a jak za 20
    > lat dom powstanie to ekranyi tak beda juz do wymiany.

    Ekranów nie będzie już za 5 lat bo zardzewieją. To jest nieocynkowana
    blacha malowana proszkowo. Mam nadzieję, że nie wpadna na pomysł żeby
    je w polu wymieniac:) Za to w Wawie na Torunskiej juz raz wymieniali

  • 47. Data: 2015-11-12 11:02:36
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.11.2015 o 14:54 Czesław Wiśniak <k...@w...pl> pisze:

    > Ile, kilkaset metrów, prostopadle do drogi?

    A to droga hałasuje tylko prostopadle?
    Zresztą czy prostopadle też jakichś domów nie ma to na tym zdjęciu nie
    widać.

    --
    SW3
    ----

  • 48. Data: 2015-11-12 11:06:43
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 11.11.2015 o 12:16 Maciek <m...@n...pl> pisze:

    > Należysz do zwolenników przenoszenia rzeki w jakieś inne miejsce, jeśli
    > akurat na terenie zalewowym wybudowało się osiedle domków?

    Jeśli najpierw było osiedle a potem wybudowano rzekę z terenem zalewowym
    obejmującym osiedle...

    --
    SW3
    ----

  • 49. Data: 2015-11-12 11:08:25
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.11.2015 o 15:26 Czesław Wiśniak <k...@w...pl> pisze:

    > Ja tam nie lubie odpoczywac pod estakada z tirami. Jesli juz robic taka
    > inwestycje to w poblizu miejscowosci i w okolicach starej przeprawy.

    Ale mieszkać to już lubisz? ;)

    --
    SW3
    ----

  • 50. Data: 2015-11-12 11:43:25
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > A to droga hałasuje tylko prostopadle?

    Nie, droga w ogóle nie hałasuje.

    > Zresztą czy prostopadle też jakichś domów nie ma to na tym zdjęciu nie
    > widać.

    To znajdź sobie inne, jest mnóstwo w sieci nie mówiąc już o dziesiątkach
    artykułów na temat tego problemu.
    Zadowolony?