  • Data: 2016-07-04 20:21:36
    Temat: Re: Julianabrug
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Suryga napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 19:02:59 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    [...]
    >Bo Konrad to w korpo już pracuje za długo.
    >Im papieru więcej to tym tyłek czystszy.

    >Kiedyś firma w której pracowałem potrzebowała dziwg > 120 ton
    >Wysłałem zapytania ofertowe do kilku firm.
    >Zaprosiłem najtańszą firmę - oddział zachodniej firmy.
    >Pan chciał żebym to Kierownik budowy powiedział gdzie ma dźwig
    >ustawić.
    >I zaczęła się jazda kto za co odpowiada.
    >Daliśmy se spokój.

    >Potem przyjechał Pan Czesio z polskiej firmy.
    >Popatrzył powiedział że tu dżwig, a tu ciężarówka z belkami a tam
> [...]

    No, ale prawde mowiac ... czy Pan Czesio wiedzial, co jest pod spodem
    ?

    Kiedys zagladam do garazu pod blokiem, cos mi sie nie zgadza, za duzy
    jakis.
    Sie wyjasnilo - przed blokiem droga, trawnik, a pod spodem garaz.
    I wez tu postaw taki 120t dzwig na podworku ...

    >Czyli firma która to robiła nie powinna ponosić żadnej
    >odpowiedzialności
    >bo urzędnik pozwolił?

    Tego nikt nie sugeruje, tylko czy urzednik powinien pozwolic ...

    J.