  • Data: 2020-01-11 18:46:15
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-11 o 13:42, kk pisze:

    > Kiedy właśnie nie. Tworzy się przez sam fakt obsługi szerokiego
    > asortymentu produktów. To, że gostęk tyle wybierał sos wynikało z tego,
    > że ten z tyłu go wkurwił.

    Uwierz mi zazwyczaj z tyłu słychać maksymalnie pochrząkiwanie i
    zakładanie reki za rękę (słychać ;-) )

    Czterech stoi po paliwo a jeden wybiera...

    Normalnie czekałby zasadniczo tyle samo ile na
    > każdy inny kolejny produkt.

    Nie tyle samo bo trzeba to psie żarcie zrobić a to trwa dłużej niż
    wystawianie faktury ;-)

    > A nie potrzeba jeszcze 1000 kolejek do innych rodzajów asortymentów?

    ja pier... nie potrzeba 1000 kolejek tak samo jak nie potrzeba 1000
    produktów.

    Psie żarcie w oddzielnej "budce" i niech tam sobie pichcą dowoli