  • 11. Data: 2012-08-20 20:12:21
    Temat: Re: KTO MA PIERWSZEŃSTWO ?
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-20, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
    > Nadmiar znaków. Jeśli droga po prawo jest jednokierunkowa, i z
    > niej coś nadjeżdża, a my chcemy w lewo lub na wprost, to STOP
    > jest zbędny. Dziwić się potem, że naród nie patrzy na znaki, jak

    Biorąc pod uwagę to, jak konkretna jest dyspozycja STOP, nie bardzo
    rozumiem gdzie widzisz ten nadmiar. Chyba że umiesz to jakoś
    wyjaśnić...

    pozdrawiam,
    PK

  • 12. Data: 2012-08-20 20:53:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert_J,

    Monday, August 20, 2012, 1:40:46 PM, you wrote:

    > To znaczy że nie jechałeś główną, a ZJEŻDŻAŁEŚ z głównej
    > ;-)))). A to poważna różnica :-)).

    Ależ ja doskonale wiem, co zrobiłem. W błąd wprowadził mnie znak D1.
    Tabliczka pod znakiem zlała się dokładnie ze znakiem przystanku i mózg
    jej nie zanalizował.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-08-20 21:59:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 14:20:10 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > patrzając na oznakowanie w innych krajach odnoszę wrażenie, że
    > nie mają nadwyżki firmy produkujące znaki.

    Swoja droga ciekawe ... bo przeciez u nas sa znaki postawione przepisowo, i
    to europejsko przepisowo ..

    > Wystarczyłby znak z informacją jak przebiega pierwszeństwo +
    > nakaz jazdy na wprost lub w lewo. A tak, mamy Znak ZAKAZU, znak
    > o pierwszeństwie, stop i św krzysztofa ;)

    Eeee tam - znakow tyle samo, a potem i tak bys sie pytal co to wszystko ma
    znaczyc - w koncu droga glowna w prawo prowadzi czy nie.
    To juz smiem twierdzic ze lepszy wyrazny zakaz.

    J.

  • 14. Data: 2012-08-21 01:04:41
    Temat: Re: karczycho won stąd !
    Od: "Olkopis" <9...@u...pl>

    > Jebnąć se karczycho i spierdalać na wstecznym ???

    Zgadza się, wygolona pało ! Jebnij sobie w karczycho, najlepiej 5-cio
    kilowym mlotkiem. Albo lepiej - niech inne karczycho pierdolnie cię
    i spierdalaj na najwyższym biegu na CB, do woźniców, albo pod budkę
    z piwem, obszczymurku.

  • 15. Data: 2012-08-21 01:37:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Z cyklu : kto ma pierwszeństwo ...
    >
    > Pomijam charakter strony, i w "ciemno" zakładam, że taki znak istnieje
    > ... sorry, ale mimo mojej kreatywności nie ogarniam.

    Z prawej jest jednokierunkowa z zakazem wjazdu, ale posiadająca
    pierwszeństwo. STOP, bo widoczność zerowa. Banalnie proste, a zgrywasz
    takiego inteligenta.

    --
    anacron

  • 16. Data: 2012-08-21 10:37:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości

> [...]

    >wszystko ma
    >znaczyc - w koncu droga glowna w prawo prowadzi czy nie.
    >To juz smiem twierdzic ze lepszy wyrazny zakaz.

    A tak swoja droga - to jak byloby najlepiej oznakowac to miejsce ?
    Postawic znak podporzadkowania A7, tabliczke z przebiegiem drogi i
    nakaz/zakaz ?

    Czy bedzie wtedy jasna sytuacja przy skrecie w lewo ?

    J.

  • 17. Data: 2012-08-21 12:06:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-21 01:37, anacron pisze:

    > Z prawej jest jednokierunkowa z zakazem wjazdu, ale posiadająca
    > pierwszeństwo. STOP, bo widoczność zerowa. Banalnie proste, a
    > zgrywasz takiego inteligenta.

    twoja mama nie narzekała.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2012-08-21 12:09:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-21 10:37, J.F pisze:

> [...]

    Jeden mniej. Znak z przebiegiem drogi z pierwszeństwem (ten na
    samym dole) a nad nimi miast 2 znaków jeden znak NAKAZ JAZDY
    PROSTO LUB W LEWO.

    > A tak swoja droga - to jak byloby najlepiej oznakowac to miejsce ?
    > Postawic znak podporzadkowania A7, tabliczke z przebiegiem drogi
    > i nakaz/zakaz ?

    J.W.

    > Czy bedzie wtedy jasna sytuacja przy skrecie w lewo ?

    Sytuacja jest tutaj jasna, ale ktoś przytula pieniądz za znaki.
    Uderzające podobieństwo do obwodnicy kępna. Był przetarg, ktoś
    przytulił hajs za słupki rozdzielające pasy, to że były zbędne i
    że zostaną od razu w pień wycięte nikogo nie interesowało.
    Tu też oznakowanie jest zbędne. Ale dojeżdżając do skrzyżowania
    imho więcej uwagi poświęcimy na analizę co autor miał na myśli
    niźli na działanie za kółkiem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2012-08-21 16:56:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości

    >Jeden mniej. Znak z przebiegiem drogi z pierwszeństwem (ten na samym
    >dole) a nad nimi miast 2 znaków jeden znak NAKAZ JAZDY PROSTO LUB W
    >LEWO.

    Ale nie ma znaku z przebiegiem drogi z pierwszenstwem. To jest
    tabliczka dodatkowa do znakow A7, D1, B20 itp. Ale nie do znaku "nakaz
    jazdy prosto lub w lewo" :-)

    Ok, mozna by zmienic (po uzgodnieniu w Genewie), ale czy to dobry
    pomysl ?
    Zobaczysz nakaz, tabliczke ze jestes na glownej drodze ... i wypadek
    spowodujesz, nawet nie bardzo zmeczony.

    To juz bardziej mi sie podoba moj pomysl:

    >J.W.

    Ale bedziesz przynajmniej mial wyrazny znak "ustap pierwszenstwa",
    skoro i tak masz sprawdzic i ustapic

    >Sytuacja jest tutaj jasna, ale ktoś przytula pieniądz za znaki.

    Akurat oznakowanie jest przepisowe, wiec watpie, ale chcialem zwrocic
    uwage ze skrecajac w lewo mamy pierwszenstwo przed jadacymi z
    przeciwka prosto ... czy jednak nie mamy ?

    Nie wiem jakie tam intencje mial projektant i jakie sa potrzeby - ale
    inne oznakowanie moze to zmienic.

    >Tu też oznakowanie jest zbędne. Ale dojeżdżając do skrzyżowania imho
    >więcej uwagi poświęcimy na analizę co autor miał na myśli niźli na
    >działanie za kółkiem.

    No, twoj pomysl znaku nakazu i tabliczki to tez wymaga dluzszego
    zastanowienia ..

    J.

  • 20. Data: 2012-08-21 17:52:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > twoja mama nie narzekała.

    Porażające i Ty śmiałeś mi... Zresztą nieważne, bo to przecież takie
    Polskie. Na zakończenie zwyczajowym "Spieprzaj dziadu" się pożegnam.

    --
    anacron