  • 21. Data: 2012-08-21 22:28:57
    Temat: Re: KTO MA PIERWSZEŃSTWO ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-21 17:52, anacron pisze:

    > Porażające i Ty śmiałeś mi... Zresztą nieważne, bo to przecież
    > takie Polskie. Na zakończenie zwyczajowym "Spieprzaj dziadu" się
    > pożegnam.

    Eeee , motylińska pipko, zawodzisz mnie. Liczyłem na stek kurew
    (jak na filmiku do obcej osoby) lub chociaż jakieś konkretne
    groźby .... pizdowaciejesz ... znajomi się od ciebie przez to
    odwracają.

    No kiedy ostatni raz byłeś na kawce u komendanta ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 22. Data: 2012-08-22 01:05:36
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Eeee , motylińska pipko, zawodzisz mnie. Liczyłem na stek kurew (jak na
    > filmiku do obcej osoby) lub chociaż jakieś konkretne groźby ....
    > pizdowaciejesz ... znajomi się od ciebie przez to odwracają.

    Czytam Was od paru lat i mam wrażenie, że Wasza kultura osobista jest na
    podobnym poziomie. :)) Intelekt zresztą też. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2012-08-22 11:41:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > pizdowaciejesz ... znajomi się od ciebie przez to odwracają.
    >
    > No kiedy ostatni raz byłeś na kawce u komendanta ?

    Zastanawiające, ktoś się podpisuje swoim imieniem i nazwiskiem, na GL ma
    piękny profil, a takie pyskówki prowokuje. Dno.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2012-08-22 11:48:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Wednesday, August 22, 2012, 11:41:10 AM, you wrote:

    > Zastanawiające, ktoś się podpisuje swoim imieniem i nazwiskiem, na GL ma
    > piękny profil, a takie pyskówki prowokuje. Dno.

    Ale o kim Ty teraz? Bo dla mnie oczywistym prowokatorem jest niejaki
    Matoliński AKA anacron (tylko nie czepiaj się przekręcenia nazwisk -
    biorę przykład z niego).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2012-08-22 18:54:35
    Temat: Re: Re: KTO MA PIERWSZEŃSTWO ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Aug 2012, J.F wrote:

> [...]
    [...]
    > To juz bardziej mi sie podoba moj pomysl:

    Ale, pomijając wyciągnięte przez Was wzajemnie argumenty, obaj
    proponujecie to samo: uznać, że znak STOP jest niepotrzebny.

    Bo skoro zamiast STOP można postawić A-7 i "nic to nie zmieni",
    to znaku B-20 w ogóle nie potrzeba.
    A jeśli co do tego ostatniego się nie zgadzamy, to przedstawione
    miejsce jest takim, w którym zdecydowanie powinien być.

    > Akurat oznakowanie jest przepisowe, wiec watpie, ale chcialem zwrocic uwage
    > ze skrecajac w lewo mamy pierwszenstwo przed jadacymi z przeciwka prosto ...
    > czy jednak nie mamy ?

    Oczywiście. Skoro droga z pierwszeństwem ma przebieg wg tabliczki.

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2012-08-22 18:58:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Aug 2012, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Nadmiar znaków.
    [...]
    > Nie jestem jakimś globtroterem, ale patrzając na oznakowanie
    > w innych krajach
    > odnoszę wrażenie, że nie mają nadwyżki firmy produkujące znaki.

    Np. tu:

    http://www.dpreview.com/challenges/Entry.aspx?ID=651
    766

    > Wystarczyłby znak z informacją jak przebiega pierwszeństwo + nakaz jazdy na
    > wprost lub w lewo.

    I wszędzie gdzie jest B-20 wystarczyłby A-7, po co nam nadmiarowy
    znak, prawda?
    Cechę "inny z tyłu" mają oba, więc to nie argument.
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2012-08-22 20:22:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > znak, prawda?
    > Cechę "inny z tyłu" mają oba, więc to nie argument.

    Zmierzam do sytuacji, których moim zdaniem dałoby się uniknąć
    bez najmniejszego problemu, gdyby kierujący nie musiał prowadzić
    zaciekłej analizy.

    O dokładnie takie zdarzenia mi chodzi:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wracali-z-p
    ogrzebu-cudem-unikneli-tragedii,210264.html

    Tak, zamierzam sprowadzić to do poziomu "absurdu", że jeśli
    skrzyżowanie ma być okraszone więcej jak 5 znakami, to lepiej
    jebnąć je równorzędne i mieć z głowy :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 28. Data: 2012-08-22 21:09:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Wednesday, August 22, 2012, 8:22:19 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Tak, zamierzam sprowadzić to do poziomu "absurdu", że jeśli
    > skrzyżowanie ma być okraszone więcej jak 5 znakami, to lepiej

    Tam sa DWA skrzyżowania i ślepy kierowca.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2012-08-22 21:10:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    ogrzebu-cudem-unikneli-tragedii,210264.html
    > Tam sa DWA skrzyżowania i ślepy kierowca.

    I transparentne zrównoważone oznakowanie ? :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 30. Data: 2012-08-22 21:18:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Wednesday, August 22, 2012, 9:10:01 PM, you wrote:

    ogrzebu-cudem-unikneli-tragedii,210264.html
    > I transparentne zrównoważone oznakowanie ? :D

    Jak ślepym trzeba być, żeby nie widzieć migającego STOPu?

    --
    Best regards,
    RoMan