eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2f5395$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 24 Jun 2018 16:23:38 +0200
    Message-ID: <1djxdql09gwao.1mlsj117lg6j3$.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1529850214 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 606 82.143.187.50:53470
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2462
    X-Received-Body-CRC: 2523424894
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634556
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 24 Jun 2018 10:17:16 +0200, Uzytkownik napisał(a):
    > W dniu 2018-06-23 o 23:27, LordBluzg(R) pisze:
    >[...]
    > Jeżeli alternator jest 9 diodowy to masz rację, że trudno jest w ten
    > sposób uszkodzić regulator. Część samochodów jednak miała lub ma
    > alternatory 6 diodowe, a w ich przypadku jest możliwość takiego
    > uszkodzenia.

    Czyli mowisz, ze po przeciazeniu alternatora, co zreszta samo jest
    dosc dyskusyjne, moga sie zewrzec diody w nim, i puscic zmienne
    napiecie na regulator, w wyniku czego ten sie uszkodzi ?

    > Niestety nie mam zamiaru się doktoryzować teraz, które auta
    > mają jaki układ wzbudzenia. "Walą" mnie też twoje przekonania i to czy
    > chcesz sobie upierdolić auto czy też nie.

    No coz, w powyzszym scenariuszu ... gdyby sie nawet ziscil, bo uwazam
    za bardzo malo prawdopodobny, to mysle ze koszt wymiany regulatora
    bylby najmniejszym zmartwieniem.

    Szczegolnie ze do mojej sierry regulator kosztowal 30 zl (nowy).
    Ale pewnie sa i drozsze.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: