  • Data: 2018-10-29 12:15:11
    Temat: Re: Kable do laptopów jak opanowac?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-29 o 09:39, Bolko pisze:
    > Mam stosunkowo małe mieszkanie.

    Mam to samo

    Myślę że dramatyzujesz. :-)
    U mnie w "okolicach" biurka:
    Blaszk PC + 2 monitory, laptop, drukarka, lampka, stacja na dyski,
    magnetowid, magnetofon, skaner, router sieciowy, małe komuny +
    wzmacniacz, dekoder UPC, telewizor 32" nad tym wszystkim na ścianie +
    wszystkie potrzebne kable i ładowarki w listwach pod biurkiem...

    Tak wiem... To wszystko pożera prąd ok 280 W.(właśnie się zlicza czy w
    tygodniu pociągnie tyle co lodówka) :-)
    Kombinuje czego mogę się pozbyć ale nic mi nie przychodzi do głowy.
    Kable staram się żeby nie straszyły w miarę możliwości