-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
Date: Sun, 24 Jun 2018 15:38:45 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 10
Message-ID: <pgo6te$dja$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<5b2bcc98$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<6...@4...net>
<a...@g...com>
<jtalbfdyax9y.1a1ba0tx52riz$.dlg@40tude.net>
<3...@g...com>
<pgo4i7$m86$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1529847534 13930 46.21.210.209 (24 Jun 2018 13:38:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2018 13:38:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <2...@g...com>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180623-4, 2018-06-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634554
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-24 o 15:33, Zenek Kapelinder pisze:
> Nie pobieraja wiecej niz zostaly zaprojektowane. Servo pobiera prad tylko jak
pracuje. Przekrecisz kierownica o kat wiekszy niz strefa nieczulosci to silnik pomoze
przestawic kola, jak przestawi to sie wylacza. Nie jest tajemnica ze bez wspomagania
najwiekszej sily na skrecenie kol trzeba uzyc jak samochod nie jedzie. Jak jest
elektryczne wspomaganie to ono wtedy pobiera najwiecej mocy.
Pobierają więcej niż wyliczył projektant w bilansie prądowym.
Po prostu nie brał pod uwagę manewrów parkingowych które są
ledwo promilem w przejazdach a jak widać potrafiły nabruździć.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.18 16:23 J.F.
- 24.06.18 16:48 sirapacz
- 24.06.18 16:49 Marek S
- 24.06.18 17:45 J.F.
- 24.06.18 18:32 Tomasz Gorbaczuk
- 24.06.18 18:42 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 19:28 RadoslawF
- 24.06.18 19:55 J.F.
- 24.06.18 19:56 J.F.
- 24.06.18 19:59 Budzik
- 24.06.18 20:59 Tomasz Gorbaczuk
- 24.06.18 21:19 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 22:59 Budzik
- 24.06.18 23:32 Uzytkownik
- 25.06.18 00:13 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=