  • Data: 2018-01-19 13:22:16
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A pozatym:
    >Kawał linki, pasa czy innego łańcucha i odpalasz
    >Taa wiem że diesli tak nie wolno były tu już dyskusje na ten temat.
    >Moje dotychczasowe diesle jeszcze o tym nie wiedziały bo na pych, zaciąg
    >odpalały

    Są różne sytuacje, assistance nie kazdy ma, nie zawsze jest pełno samochodow
    w poblizu albo znajomi w zasięgu. Nie zawsze mozna samochod pchac (np na
    bagnistym polniaku nad zalewem). Nie zawsze jest ktos kto cie pchnie. Nie
    kazdy samochod ma hak do holowania ani jakis zaczep. Nie kazdy ma linke
    holowniczą. Linka pas łancuch? No powodzenia ze akurat bedziesz mial pod
    reka, w wystarczajacej dlugosci i dobrze to przywiążesz ;) Ale za to kazdy
    ma akumulator. Wystarczy wyczaic choc jeden samochod w okolicy i jestes
    uratowany ;)
    Poza tym o co ten krzyk, dobry kabel to w porywach 100zł, ale nawet takim za
    20 da sie odpalic samochod (po polgodzinnym ladowaniu :)

    Pzdr