eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <j...@4...net>
    <6...@g...com>
    <p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
    <p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
    <p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
    <p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p48101$iib$3@node1.news.atman.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 24 Jan 2018 13:39:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p48101$iib$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5a687e94$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.220.155
    X-Trace: 1516797588 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 654 83.28.220.155:63057
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623308
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-01-23 o 20:04, Shrek pisze:
    > W dniu 23.01.2018 o 16:30, viktorius pisze:
    >
    >> OK, myślałem o wałku rozrządu, napisałem korbowy, mój błąd.
    >>
    >>
    >> Anyway, uważam (jak sirapacz), że ważny jest przyrost prędkości
    >> obrotowej w jednostce czasu (różniczki ehh). Zaczynając od zerowej
    >> prędkości obrotowej wałka rozrządu masz dodatkowe siły związane z
    >> oporami statycznymi łożysk, krzywek, na zimno, jeszcze bez smarowania.
    >> Jak ten wałek się już kręci, to energia dostarczona na zmianę
    >> prędkości będzie zawsze mniejsza, co za tym idzie, przeciążenie na
    >> elemencie napędzającym (ten nieszczęsny pasek w tym przypadku) będzie
    >> mniejsze.
    >
    > Tak z ciekawości sprawdziłem jak wielki są te opory dla tych mitycznych
    > 1000 obr/min co to paski i łańcuchy ubija
    >
    > http://www.amw.gdynia.pl/library/File/ZeszytyNaukowe
    /2013/ZN_2013_2/06_Karczewski,%20Szczech.pdf
    >
    >
    > tabelka nr 1.... 300W.
    >
    > Shrek.

    Panowie, może jakiś doktoracik zrobicie? :-)
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: