eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Date: Wed, 24 Jan 2018 14:02:17 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <p4a04n$1g9$3@node2.news.atman.pl>
    References: <j...@4...net>
    <p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
    <p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
    <p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
    <p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p48101$iib$3@node1.news.atman.pl>
    <5a687e94$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1516798935 1545 83.142.196.21 (24 Jan 2018 13:02:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jan 2018 13:02:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <5a687e94$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623313
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.01.2018 o 13:39, T. pisze:

    >> Tak z ciekawości sprawdziłem jak wielki są te opory dla tych
    >> mitycznych 1000 obr/min co to paski i łańcuchy ubija
    >>
    >> http://www.amw.gdynia.pl/library/File/ZeszytyNaukowe
    /2013/ZN_2013_2/06_Karczewski,%20Szczech.pdf
    >>
    >>
    >> tabelka nr 1.... 300W.
    >>
    >> Shrek.
    >
    > Panowie, może jakiś doktoracik zrobicie? :-)

    Ale co tu robić za doktorat? Jak tylko zdasz sobie sprawę, że to silnik
    napędza pasek rozrządu, a co napędza silnik to już bez znaczenia, to
    wypada wpisać w googla i znaleźć jakie są opory na rozrządzie. Następnie
    wziąć współczynnik bezpieczeństwa x5 i wychodzi 1,5 kW - czyli tyle co
    normalnie przy 4 tyś obrotów i koniec rozważań. Jak komuś poszedł pasek
    przy odpalaniu na pych, to znaczy że w sumie dobrze, bo inaczej
    poszedłby mu przy kolejnym wyprzedzaniu. Koniec tematu. Nie trzeba się
    doktoryzować, bo badania przeprowadzili już inni:P

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: