eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr1167092vke.4.1516971357982; Fri, 26 Jan
    2018 04:55:57 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr1167092vke.4.1516971357982; Fri, 26 Jan
    2018 04:55:57 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com
    !i22no1387134qta.1!news-out.google.com!g8ni245qtk.0!nntp.google.com!s47no138560
    6qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 26 Jan 2018 04:55:57 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <p4a04n$1g9$3@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=155.145.195.132;
    posting-account=OJ1XVwoAAACBHdHrho7hVQgcSSrHGtWs
    NNTP-Posting-Host: 155.145.195.132
    References: <j...@4...net>
    <p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
    <p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
    <p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
    <p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p48101$iib$3@node1.news.atman.pl>
    <5a687e94$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4a04n$1g9$3@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    From: v...@g...com
    Injection-Date: Fri, 26 Jan 2018 12:55:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 24
    X-Received-Body-CRC: 3441470785
    X-Received-Bytes: 3624
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623456
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, January 24, 2018 at 2:02:17 PM UTC+1, Shrek wrote:
    > Ale co tu robić za doktorat? Jak tylko zdasz sobie sprawę, że to silnik
    > napędza pasek rozrządu, a co napędza silnik to już bez znaczenia, to
    > wypada wpisać w googla i znaleźć jakie są opory na rozrządzie. Następnie
    > wziąć współczynnik bezpieczeństwa x5 i wychodzi 1,5 kW - czyli tyle co
    > normalnie przy 4 tyś obrotów i koniec rozważań. Jak komuś poszedł pasek
    > przy odpalaniu na pych, to znaczy że w sumie dobrze, bo inaczej
    > poszedłby mu przy kolejnym wyprzedzaniu. Koniec tematu. Nie trzeba się
    > doktoryzować, bo badania przeprowadzili już inni:P

    To nie tak, wytrzymalosci nie projektuje sie na moc, tylko na przenoszone
    sily/momenty sil. A tu po przeliczeniu wychodzi, ze moment sily jest okolo 2,5 Nm
    przy 800 obr/min, rosnie do okolo 3,5 Nm przy 2000, i powyzej juz tak zostaje. Gdyby
    do tego jeszcze znac promien kola pasowego, to wystarczy zeby policzyc naprezenie
    paska - ale tylko przy utrzymywanych stalych obrotach. Takie pomiary nie daja zadnej
    mozliwosci policzenia, jakie jest naprezenie paska przy szarpnieciu, ani przy
    rozruchu ani przy redukcji.

    Pozdrawiam, W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: