  • Data: 2018-01-16 13:05:31
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-16 o 12:17, Myjk pisze:
    > Tue, 16 Jan 2018 11:12:46 +0100, Poldek

    > Nie wiem gdzie tam widzisz jazdę na zderzaku. Ja jeżdżę jeszcze bliżej. :P

    Jeździsz jeszcze bliżej - ja się zapytam, w jakim celu, dlaczego, po co
    i co ci to daje? Poza tym, że satysfakcję z łamania przepisów PoRD oraz
    świadomość, że dopóty dzban wodę nosi, dopóty się ucho nie urwie - ktoś
    przed tobą nagle zahamuje z takiego czy innego powodu, słusznie, czy
    niesłusznie, będzie chciał naciągnąć na odszkodowanie, albo nie będzie
    chciał i ty mu przywalisz w dupę i w jakim celu? Uprzejmie proszę o
    odpowiedź.