    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamerka postojowa?
    Date: Wed, 26 Feb 2020 15:42:47 +0100

    Przypomniałeś mi, że mam gdzieś w szafie kamerki ethernetowe, HD oraz FHD, tyle że
    trzeba je podpiąć do jakiegoś rejestratora lub
    NAS-a.
    Wykonalne, ale kamera + rejestrator z HDD mogą brać łącznie 50 wat, czyli jakieś 4
    ampery (12V) - żeby dało się uruchomić auto to
    nie da rady dłużej rejestrować niż jakieś 5 godzin (20Ah spadku na zapis aku pewnie
    przeżyje, później nie wiadomo).
    Co do zmroku (i oślepiających świateł) faktycznie może być wyzwanie.
    Sensowne wykrywanie ruchu to kamera analizuje obraz cały czas, natomiast nagrywa na
    dysk dopiero jakieś 5-10 sekund przed wykryciem
    ruchu (te 5-10 sek trzyma w buforze).
    Lub rejestrator analizuje (czyli znów kamera podaje obraz cały czas) - jedna i druga
    metoda nie ogranicza zużycia prądu (bo HDD
    chyba i tak cały czas chodzi).

    -----
    > Ja przerobiłem kilka kamerek samochodowych, ale żadna nie nadawała się jako
    postojowa, ponieważ wszystkie jak jeden mąż zaczynały