  • 21. Data: 2013-01-10 16:43:58
    Temat: Re: Kamyczek do ogródka ministra Nowaka
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-10 14:37, Bydlę pisze:

    > Teza: tor jest za mały, by ćwiczyć własnym samochodem.
    > Pytanie: a pożyczonym da się ćwiczyć?

    No skąd. Choć w sumie obcym pojazdem to można się odważyć, ale tory
    (gokardowe) są na tyle wąskie, że każdy błąd może się skończyć
    wypadnięciem poza asfalt i uszkodzeniem pojazdu. Przecież nie o to
    chodzi, żeby się rozbić.

    --
    MN

  • 22. Data: 2013-01-10 18:03:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-10 16:43:58 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > No skąd. Choć w sumie obcym pojazdem to można się odważyć, ale tory (gokardowe)

    Gokartowe.
    ;>

    Przypomnę całość:
    On 2013-01-09 15:43:13 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Czemu mieszkając w Trójmieście do najbliższego toru mam 200 km? W
    > dodatku tor jest za mały, żeby poćwiczyć tam własnym samochodem.

    Są w 3M tory, więc zastanawia mnie to 200 km.
    I tak urodziło się pytanie.
    :-)

    > są na tyle wąskie, że każdy błąd może się skończyć wypadnięciem poza
    > asfalt i uszkodzeniem pojazdu. Przecież nie o to chodzi, żeby się
    > rozbić.

    Jazda gokartem niewiele ma wspólnego ze zwykłą jazdą samochodem.
    (tzn. podnosi umiejętności, ale nieużywane na codzień :-))

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2013-01-10 21:10:43
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Szuwi,
    > ja bym specjalnie Piskorskiemu w tym temacie nie wierzył, zwłaszcza, że
    > on ma z Nowakiem na pieńku

    Wiesz Marek, w każdej plotce jest ziarno prawdy :)
    I pytanie z kim jeden z drugim nie ma na pieńku? -:)

    Szuwaks