  • 31. Data: 2010-02-24 14:42:56
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:2a015e6f-7b25-48d2-b2cd-40d8eaf4090e@i3
    9g2000yqm.googlegroups.com...
    > - Suzi GSXF600 nalatalem 100k i lancuch wymagal wymiany po 60kkm,
    > sprzegla nie musialem tykac
    > - CBR1000F dokulalem do 130albo150k (Corio Ci powie) - lancuch tak
    > samo - co 60 kkm, sprzeglo j.w. (i Corio chyba tez go nie robil)
    > - teraz bielizniarka 1050 - 50 kkm zrobione i nawet nie mysle o takich
    > wymianach ;)

    Tak z neta: opinia na ukbike
    http://www.ukbike.com/Yamaha_FZS-review.aspx

    4-ta opinia od dolu. Juz przy 17k milach lancuch robi sie glosny;) A poza
    tym poczekamy, az u Seby sie lancuch skonczy, to bedziemy miec pewnosc;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 32. Data: 2010-02-24 15:42:55
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Tak, jest tam wgniot. Gość twierdzi, że to od kierownicy w transporcie.

    hmm, to albo bak jest z plasteliny, albo jednym z etapów transportu
    był zrzut z wysokości kilku metrów

    > Niby pasuje, ale kierownica nie dochodzi do baku

    przy glebie da radę i dojdzie...

    --
    pozdr
    janku

  • 33. Data: 2010-02-25 00:15:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-24 15:25, AZ pisze:

    > Myślę, że u mnie podobnie nakula :-)

    ja mam na fabrycznym lancuchu w zzr1100 nakulane 90kkm i lancuch i
    napinacz zdrowy i jeszcze pojezdzi sporo.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 34. Data: 2010-02-25 00:16:50
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-24 16:42, j...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > przy glebie da radę i dojdzie...

    sprawdz jeszcze ograniczniki skretu na polce i ramie.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 35. Data: 2010-02-25 07:19:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 15:42:56 +0100, Ivam napisał(a):

    > A poza
    > tym poczekamy, az u Seby sie lancuch skonczy, to bedziemy miec pewnosc;)

    U mnie coś lekko 'szumi' przy zimnym silniku (po rozgrzaniu moto dźwięk
    zanika) - mechanik stwierdził, iż może to być łańcuszek rozrządu lub
    napinacz. Przy następnym przeglądzie zajrzą do tego i się okaże.
    Pożyjemy zobaczymy - przecież jego wymiana to nie jest jakiś dramatyczny
    koszt.
    Ale fakt faktem, że też gdzieś czytałem, iż w FZS 600 łańcuszek potrafi
    zacząć hałasować przy przebiegu 30 - 40 kkm.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 36. Data: 2010-02-25 08:14:38
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Pożyjemy zobaczymy - przecież jego wymiana to nie jest jakiś dramatyczny
    > koszt.

    I tak i nie. W serwisie yamahy koles mi powiedzial 800 z lancuchem i
    uszczelkami, bo "trzeba" wyjac wal korbowy, bo lancuszek tylko z calosci
    (nie zakuwany). U innego mechanika dowiedzialem sie, ze podobno DID nie robi
    w ogole lancuchow zakutych, gotowych do danego moto - tylko w rolkach i to
    importer ponoc zakuwa.

    Mniejsza z tym. Wzialem silnik wyjalem, zalozylem lancuch i pojechalem do
    kolesia ktory ma zakuwarke (nie chcial pozyczyc) i faktycznie koszt zupelnie
    niedramatyczny;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 37. Data: 2010-03-17 08:30:07
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ivam pisze:
    > A co ile tam sie zawory reguluje? Seba juz wspomnial - w FZS'ie co
    > 42kkm, co mi sie wydaje wartoscia absurdalnie wysoka.

    Hue, hue... Te zawory podlegaja _przegladowi_ co 42kkm. I moze sie
    okazac, ze wcale nie wymagaja regulacji :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)