  • Data: 2019-09-22 17:52:22
    Temat: Re: Kiedy będzie milion rdzeni?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 września 2019 17:19:18 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    ostatnia wersja ale pamietam ze to dzialalo, i wersja opencl renderowania madelbrota
    byla najszybsza, pisalem o tym na grupie wiec jest o tym gdzies watek w 2015)

    > Zapewne przeoczyłem, dopiero niedawno interesuję się OpenCl'em, a i tak
    > minimalnie. Dzięki za kod.

    zbierac odznaki programistycznego skauta i wpisac opencl do cv to na pewno

    > Ostatnio oglądałem tutorial, facio mówi, że uzyskali przyspieszenie 360
    > razy w OpenCL względem jakiegoś rozwiązania w Matlabie. Chyba więc warto?

    Zdaje sie ze keidys juz pisalem ze nazwa zawodu "programista" powinan byc podzielona
    na co najmniej z 5 bardziej szczegolowych okreslen, np Tworca (tago albo tamtego, z
    zaznaczeniem ze taki tworca zajmuje sie tworzeniem czyli wymyslaniem jak to ma
    wygladac), Optymalizator (ktos kto optymalizuje juz napisany kod) i ew kilka innych
    np Teoretyk Programowanie (w szczegolnosci jezyka C albo jakichstam systemow) (cos
    czym sam sie sp[oro zajmowalem) i ew jeszcze pare innych (niezbyt jasne czy mozna np
    wprowadzic jakichstam projektanotow i implementatorow/klepaczy, Klepacza pewnie tak
    ale nie jestem pewien czy projektanta bo ja zwykle jak klepalem to projekt sie
    zmienial za to byc moze da sie wydzielic pojecie jakiegos Ogarniacza/Pomcnika

    pytanie jest czy warto byc poprostu az tyle optymalizatorem a tym samym o tyle mniej
    tworca (sam mam sporo talentu do bycia teoretykiem ale tez odrebne pytanie ile warto
    w to inwestowac)