    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierownica
    Date: Mon, 22 Oct 2018 07:31:48 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Mówimy o przednich kołach. Tu nie ma czegoś takiego jak "jedna strona do
    > korekty" :) Sprawę załatwia w zasadzie symetria maksymalnych wychyleń na

    no tak ale ustawiasz na górze pozycję centralną kierownicy i jeśli
    będziesz kręcił niewłaściwym to będzie ci kierownica stać w pozycji
    kilka czy kilkanaście stopni lewo/prawo mimo prawidłowego ustawienia w
    sensie jazdy i ustawienia kół względem siebie.

    Ja właśnie kombinuję jak zrobić geometrię samodzielnie bez wydawania 10k
    na sprzęt. Ostatni mechanik jak ustawił mi geometrię to chyba nie
    zakontrował nakrętek i ustawienie wróciło do stanu sprzed korekty....
    mam już dość papraków i tracenia na nich pieniędzy i czasu. Tyle samo
    czasu stracę ustawiając samodzielnie... tylo muszę sie nauczyć jak to
    zrobić partyzanckimi metodami by jednocześnie było wystarczająco
    precyzyjnie.