  • Data: 2019-04-17 13:59:54
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Niejedna babcia została tak przejechana dostawczym busem pod
    > sklepikiem na osiedlu... Albo przez kuriera.
    >
    > O awaryjnych nie wspominają.
    > http://tychy.naszemiasto.pl/artykul/tragedia-w-tycha
    ch-kurier-cofajac
    > -busem-potracil-kobiete,4704119,artgal,t,id,tm.html
    > http://gazetaolsztynska.pl/274883,Cofajac-potracil-m
    ezczyzne-z-piecio
    > miesiecznym-dzieckiem-w-wozku.html
    > https://echodnia.eu/swietokrzyskie/wypadek-w-powieci
    e-skarzyskim-cofa
    > jac-potracil-piesza/ar/12791778

    Wiesz, ja cofam na tyle wolno ze w razie "w" trzebaby raczej mowic o
    puknieciu niemniej nie zdarzyło mi sie jeszcze.
    Mowie tylko ze jak ktos wchodzi za cofajacego busa to jest debilem.
    I tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO