  • Data: 2020-03-23 15:55:50
    Temat: Re: Kilka zdań o tym jak jest
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-raport-z-front
    u-dzien-czwarty-nie-nazywajcie-mnie-dzis-bohaterka-t
    o-hipokryzja-6491949528102529a
    >"Dzisiejszym bohaterem jest Karolina. Pracuje jako pielęgniarka na
    >oddziale intensywnej terapii w jednym ze szpitali powiatowych.
    [...]
    >Wrażliwi mogą tu czuć spory dyskomfort. I jeśli już się tu zjawiają,
    >przeważnie go czują. Nienawidzę tej roboty. Przegrałam życie za 3,5
    >tysiąca. Nienawidzę jej, ale jej nie rzucę. Jestem odpowiedzialna za
    >rodzinę, mam trójkę małych dzieci. Potrzebuję pieniędzy.

    Brutto, netto ? Ponoc w biedronce rosna zarobki ...

    >Jestem przerażona. Gdy zacznie się najgorsze, nie mam nawet jak się
    >odizolować. Co ja mam ze sobą wtedy zrobić? Dokąd pójść? Piwnica.
    >Najlepsza będzie piwnica. Rozumiesz to, człowieku? To jest chore!
    >Będę spała w piwnicy, by nie zarazić męża i małego dziecka. Bo nic
    >innego mi nie zaproponowano.

    Co racja to racja.
    Ale przeciez nie tylko im - ci wszyscy powracajacy z zagranicy,
    kierowcy tirow, sprzedawczynie w sklepach - kazdy moze sie zarazic ...
    no dobra - taka sprzedawczyni potencjalnie zdrowa, do pierwszej
    goraczki,
    ale taki turysta - potencjalnie podejrzany, kaza mu siedziec na
    kwarantannie ... z rodziną.

    > Gadaliśmy o tym z dziewczynami. Co ze sobą zrobimy, jak już to do
    > nas przyjdzie. Wiesz, jakie mamy marzenie? By był tu choć jeden
    > czysty oddział. Albo strych, nawet taki bez łazienki... By można było
    > zostać, nie ruszać się za mury.

    Do pierwszego przypadku bedzie czysty :-(

    Przygotowany kraj ...

    J.