  • Data: 2017-01-18 22:38:02
    Temat: Re: Klawiatura w laptopie
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał:

    > Przedpisatiel miał zapewne na myśli to, że banalna zmiana układu
    > klawiatury spowoduje, iż hasło wpisane, będzie inne, niż oczekiwane. Ale
    > czy taka zamiana układu klawiatury może nastąpić już podczas startu,
    > czyli przez BIOS?

    To ma sens, ale wykluczam. Lapek ma jednego wyłącznie użytkownika i nikt
    inny nie ma dostępu.

    Problem okazał się banalny. Podczas wpisywania hasła nie pojawiają się na
    ekranie gwiazki, czy litery, ale hasło jest przyjmowane i ystem sie odpala.
    Podejrzewam, że ten typ tak ma i zawsze tak było. To nie mój sprzęt i nie
    iedziałem o tym. Trrafił do mnie z innego powodu. Wypada zakończyć temat.