    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiaturki to szybkiego pisania
    Date: Thu, 5 Jul 2012 16:55:48 +0100

    "neo" <d...@y...pl> wrote in message
    news:a21915b1-dfcc-4b89-ae61-1120f30869b5@q2g2000vbv
    .googlegroups.com...
    > Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy.

    w znaczeniu ze od ms czy poprostu klawisz windows miedzy altem i controlem?

    > Ostatnio miałem okazję pisać na
    > jakieś starszej ale bezimiennej klawiaturce, która o dziwo było o
    > wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
    > nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z
    > różnych stron).

    tu akurat nie ma nic dziwnego, dawniej ogolnie bylo mniej tandety

    > Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
    > słów na minutę)?

    das keyboard ;)

    > Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

    a, to juz musisz miec szczescie i potestowac to co znajdziesz na allegro
    czy gdzies indziej, starsze klawiatury della, ibm, compaq, moze beda
    jeszcze dobrze dzialaly i ci podpasuja

    generalnie nowe, tanie, porzadne klawiatury do szybkiego pisania obecnie
    nie istnieja, jak skreslisz nowe lub tanie to cos znajdziesz