  • Data: 2011-02-23 21:03:43
    Temat: Re: Klimatyzator jako nagrzewnica
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Feb 2011 21:00:15 +0100, Padre wrote:

    >Zakopują? Słyszałem że trzeba dużo i głęboko wiercić i to generuje
    >największy koszt.

    Doksztalcilem sie - sa zrodla poziome i pionowe.

    A tak swoja droga to nie bardzo potrafie sie doliczyc - tu ziemia robi
    za akumulator ciepla czy jeszcze sie wykorzystuje strumien ciepla z
    glebi Ziemii ?

    pierwsze cos mi podejrzanie wychodzi jak sobie licze ilosc zawartego
    ciepla, drugie chyba nie jest takie wielkie, bo inaczej by wystarczylo
    piwnice wykopac.

    Wnioski - poziome sa dla tych co maja duze dzialki. I chyba nie maja
    ogrodniczych ambicji.

    J.