    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Date: Mon, 06 Apr 2009 01:52:01 +0200

    tg pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >

    > gwarantowany sposob:
    > jezeli mieszkasz na drugim pietrze (lub wyzej) to wystaw za okno, tak zeby
    > nie zatrzymalo sie na parapecie - przestanie przeskakiwac na 100%
    >
    > a tak powaznie - poza przedmuchaniem calosci i przetarciem soczewki raczej
    > nic nie zrobisz, ew zobacz czy w mechanizm pozycjonujacy soczewke (w
    > poziomie) nic (nitki wlos) sie nie dostalo - zostaje tylko serwis

    Przetarłam soczewkę i to kółko na podnoszonym wieku. To jest jakieś
    ruchone i bardzo delikatne.
    Płyty czyste, mam je w takim futerale\albumie zamykanym na suwak. Jeszcze
    wczoraj pięknie graly.
    Od dzisiaj co jakie czas słyszę takie drapniecie po płycie. Czasami płyta
    się zatrzymuje na chwile, czasami przeskakuje na koniec.
    Tu napisałam, bo tylko fo tej grupy mam zaufanie, wiem, że tu sa wspaniali
    fachowcy i liczę na pomoc.
    Nie chcę odwozić wieży do serwisu, bo po pierwsze nie mogłabym długo żyć
    bez niej , nie chcę wywalać pieniedzy na fachowca, który dopisze do
    robocizny co tylko się da, żebym wywaliła dla niego swoje ostatnie pieniądze.

    > co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

    Trzesków nie ma, tylko czasami takie przejechanie jakby igłą.

    > i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
    > sprzetem pc?

    Jak już napisałam płytki cd-rom tutaj są omawiane jak i nagrywanie mp3 i
    czyszczenie soczewek itp. Co to za różnica czy w nagrywarce w komputerze
    czy w mini wieży, przecież to ten sam problem

    animka