  • Data: 2020-03-28 15:59:44
    Temat: Re: Kocham ten kraj
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No ale chyba nie takie :-)
    > Jeśli ktoś jest na tyle zaawansowany, że próbuje
    > przepchnąć coś przez ePUAP, to nie może nie mieć
    > minimalnego pojęcia o skanowaniu pdf.

    Działanie takiego systemu powinno byc na tyle proste zeby nawet osoba
    popełniajaca takie błędy i osoba której brakuje wiedzy mogła sobie z tym
    poradzic.

    niestety te systemy informatyczne bardzo czesto sa pisane w taki sposób
    zeby jak najmniej osób z nich korzystało.

    nie raz zmagałem sie z działaniem epuapu i niestety mam o nim słabe
    zdanie.

    O takim potworku jak wysyłanie jpk nie wspominajac - to moim zdaniem
    pisał ktos z pierwszego roku studiow pol-informatycznych.

    ZUS i płatnik + epłatnik - dramat!

    Jedyne narzedzie do którego trudno sie przyczepic to mozliwośc wysyłania
    deklaracji przez neta poprzez protokoł edeklaracje - robie to od kilku
    lat przez program z pity.pl i to dziąła super.
    Ale juz obsługa przez program e-deklaracje tez pozostawia wiele do
    zyczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain