  • Data: 2014-04-23 17:50:41
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Co rodziny tego fryzjera, czy pasażera red. Zientary, który się spalił
    > w aucie "żywcem" na takie statystyki?

    Do kazdego coś innego.
    Jeden miał pecha, drugi zachował się jak osioł...

    > Jeżeli jakaś swołocz cie zmusza do zapinania pasów, a na skutek tego
    > zapięcia ktoś traci życie to niech ten dyktator chociaż przeprosi za
    > swoje bezmyślne ukazy.

    Ta swołocz rozumie, ze w 99,9% te pasy pomoga ci uratować zycie i zdrowie.
    A w tym jednym przypadku mamy przypadki gdzie jest odwrotnie ale tez takie,
    w ktorych ktos przezył dzieki pasom, ale potem zginął, bo tych pasów nie
    odpiął.
    Zreszta - nie mam zamiaru się cofac do sredniowiecza i dyskutować o takich
    absurdalnyh sprawach.
    Na scieki tez sie denerwujesz? Kiedys wylewano przeciez na ulice! A pewnie
    zdarzyło sie nie raz, że ktoś zginął bo się w łazience poślizgnął...