    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna ofiara
    Date: Tue, 6 May 2014 21:00:42 +0000 (UTC)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Nie mam zielonego pojęcia.
    > Idę po piwo, ale podejrzewam, że nie pomoże w zrozumieniu tego
    > co napisałeś ;) (chyba, że chodzi o to że zielone i czerwone
    > zapalają się jednocześnie, bo to jedyne przychodzące mi na
    > myśl fizycznie możliwe rozwiązanie dla Twojego opisu ;))

    Chodzi mi o to że swiatła najczesciej ratują zycie. Uspokajaja ruch na
    skrzyzowaniu ,sprawiaja ze przejazd jest bezpieczny etc.
    Ale czasami jest odwrotnie. Jestesmy przekonani ze mamy pierwszenstwo bo
    jest zielone wiec jedziemy nie upewniajac sie czy cos nie jedzie z
    poprzecznej. I jedzie jakis wariat na drodze poprzecznej, wjezdza na
    skrzyzowanie pomimo sygnału czerwonego ze swojej strony i zabija.
    Mimo to nikt nie mówi, żeby zlikwidować swaitła bo zabijają.
    Taka analogia do sytuacji z pasami.