    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5e52dbb8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 24 Feb 2020 11:59:57 GMT

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Zaczynam z Ławicy i kończę na Okęciu i nie uśmiecha mi się skręcać w
    > Poznaniu na Wrześnię, Konin bo jestem wtedy 1,5 w plecy. Nie jadę
    > nocą, zaczynam o 7:00. Z Wawy wyjeżdżam o 15:00 i w Poznaniu jestem
    > o 19:00. Gdybym zrobił sobie objazd w szczycie ruchu to byłbym w
    > domu ok 22:00. Firma płaci za autostradę bo wychodzi im lepiej niż
    > moje nadgodziny.

    No ale widzisz - to sa własnie te dodatkowe uwarunkowania które trzeba
    uwzglednic.
    Po pierwsze to ze jedziesz dla firmy wiec firma twoje koszty paliwa i a2
    wrzuca sobie w koszty. Czyli na starcie ma koszt duzo nizszy niz to co
    liczylem.
    Z drugiej strony musiałaby ci wiecej zapłacic (i to w przeliczeniu
    nadgodzinowym czyli 150% lub 200%) plus składki zus itd.
    Pomijam to ze pracownik ktory wyjezdza z domu o 7 a wraca o 22 moze sie
    szybko znudzic taka praca.

    Chodz przyznaje ze wyjezdzajac z Poznania o 7 bardzo bym sie zdziwił
    gdybys stracił poltorej godziny jadac do Konina "nie autostrada".
    A juz tym bardziej na powrocie...

    > Z 2 godzinnego objazdu (dodatkowo).

    Znów bardzo bym sie zdziwił gdybys az tyle przepalił.

    BTW jakim samochodem jezdzisz ze opłaca ci sie autostrada jechac 100
    zamiast 140?
    Ostatnio jak jechałem oktavka 2.0 to przy predkosci 140 i to załadowana 5
    osobami z bagazami paliła około 6 litrów ON.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo