    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Kolejne pytanko
    Date: Sun, 10 Jul 2011 08:33:22 +0000 (UTC)

    Gejzero SQ3OGX <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam ponownie,
    >
    > Kolejne pytanko z takich cięższych :(
    >
    > Wykonanie gwintu wewnętrznego w tuleji stalowej
    > Tylko parametrzy gwintu troszkę straszą
    > Gwint M320x6 pasowany do gwintu zewnętrznego już istniejącego
    > Długośc gwintu jakieś 650 mm
    > Deatal może ważyć z pół tony tak na "oko"
    >
    > Kto może się podjąć wykonania czegoś takiego ?
    > Owszem znane mi firmy mogą się podjąć tych średnic ale troche ich przeraża
    > długość gwintowania i obawa przed drganiem narzędzia. A inwestowac w
    > specjalne długie noże lub głowice się nie uśmiecha :/
    >
    > Pozdr. Gejzero

    Pisz jak jest a nie zalewaj. Wykonanie takiego gwintu to prosta operacja.
    Tylko droga. Ich nie przeraża wykonanie tylko Ciebie cena jaką wyliczyli. Czy
    drogo, pojęcie względne. Maszyny na których da się coś takiego zrobić mają
    silniki o mocach dochodzących do stu kilowatów, ważą tyle co czołg Abrams i
    używane kosztują tyle co nowa luksusowa limuzyna.