    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Date: Sun, 15 Jun 2014 06:44:55 +0200

    W dniu 2014-06-15 01:51, WOJO pisze:

    > Subaru Legacy/Outback kombi H6 3.0 L - 245 KM powinno dać radę.
    > Czysta moc silnika, żadne turbiny - mniej problemów.
    > Jedyny mankament, to utrudniona regulacja zaworów i czasem ćwierkająca
    > dwumasa.
    > O trakcji nie wspominając...

    a ile to pali przyjmując jazdę autostradą 180-200km/h?
    Akurat w moim przedziale cenowym Legacy się nie mieści (po wyfiltrowaniu
    pokazują się 2szt na otomoto,
    Outback już pojawia się więcej - 16szt. (to już prawie tyle co 535d),
    wszystkie auta z automatem - a według danych technicznych jakaś wolna ta
    skrzynia (8,4s do 100km/h - teraz mam mniej więc po co zmieniać na
    gorsze ;) (wiem że to żadne porównanie, ale nie mogę znaleźć jak te auta
    przyspieszają przy wyższych prędkościach)

    > A jak koniecznie coś z turbiną, to Imprezę...kombi. :)

    tą akurat miałem (starocia) i żeby jechać efektywnie to piątkę trzeba
    było wrzucić chyba przy 160km/h...
    Spalanie wychodziło mi >15/100 (jeżdżę dużo autostradami i mam ciężką
    nogę, choć tamtym autem jeździłem wolniej, bo powyżej 160km/h było
    bardzo głośno) - w dieslu przy tej samej mocy zamykam się poniżej 10/100

    > Butla w miejsce koła zapasowego 72 litry (realnie wchodzi 56-57 litrów
    > gazu) i bagażnik mam cały dla siebie...

    to sporo, nie wiedziałem nawet że są takie butle, ostatnio mając LPG
    wchodziło mi chyba niewiele ponad 30l gazu, co dawało 250km przebiegu,
    więc po 150km musiałem zacząć szukać stacji.

    > Zasięg standardowo 460-480 km głównie w zatłoczonym mieście. Na trasie
    > przy spokojnej jeździe +/- 100-110 km/h,
    > zasięg wzrasta do 510-530 km.

    Trochę nie chce mi się wierzyć, że przy 200km/h taki benzyniak spali mi
    niewiele ponad 10/100 gazu - raczej niewiele poniżej 20/100 - a jeśli
    tyle spali, to zasięg spada do 250km, więc gaz odpada...
    Po mieście niewiele jeżdżę (a jak jeżdżę to nie potrzebuję zasięgu)

    Łukasz