    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny spisek żarówkowy? Pompy CR
    Date: Sun, 15 Jun 2014 10:18:39 +0200

    > a ile to pali przyjmując jazdę autostradą 180-200km/h?

    Zgodnie z powiedzeniem - spali ile wlejesz... :)
    A tak poważnie - przy prędkościach ok. 130-140 km/h spalanie wyliczone
    wychodziło mi ok 13 L gazu.
    Zdarzały się odcinki, gdzie "fantazja rozwijała skrzydła", ale to raczej
    tylko kilkadziesiąt kilometrów...

    > Akurat w moim przedziale cenowym Legacy się nie mieści (po wyfiltrowaniu
    > pokazują się 2szt na otomoto,
    > Outback już pojawia się więcej - 16szt. (to już prawie tyle co 535d),
    > wszystkie auta z automatem - a według danych technicznych jakaś wolna ta
    > skrzynia (8,4s do 100km/h - teraz mam mniej więc po co zmieniać na gorsze
    > ;) (wiem że to żadne porównanie, ale nie mogę znaleźć jak te auta
    > przyspieszają przy wyższych prędkościach)

    Nigdy mnie to nie interesowało, bo jeżdżę manualem...

    > ... w dieslu przy tej samej mocy zamykam się poniżej 10/100

    I to jest bardzo dobry wynik. Gdyby tylko te nowoczesne silniki diesla nie
    były projektowane przez księgowych/ekologów...

    > to sporo, nie wiedziałem nawet że są takie butle, ostatnio mając LPG

    Hehe, mina lejących gaz na stacjach bezcenna... :)
    Okupione to zostało wymianą sprężyn zawieszenia tylnego na wzmacniane i
    dołożeniem tulejek podwyższających, bo tył zdecydowanie siadał przy
    napełnieniu obu zbiorników i załadowaniu bagażnika.

    > Trochę nie chce mi się wierzyć, że przy 200km/h taki benzyniak spali mi
    > niewiele ponad 10/100 gazu - raczej niewiele poniżej 20/100 - a jeśli tyle
    > spali, to zasięg spada do 250km, więc gaz odpada...
    > Po mieście niewiele jeżdżę (a jak jeżdżę to nie potrzebuję zasięgu)

    Przy prędkościach, których wymagasz, faktycznie będzie spalał 13-15 L.
    Ja osobiście tylko raz doświadczyłem spalania 15 L.
    Musiałem przeciągnąć przeładowaną przyczepkę 200 km.
    Trasa drogami krajowymi, prędkości 80-90 km/h
    Tankowanie przed wyjazdem do pełna i po powrocie do pełna.
    Wyliczenie dało spalanie na poziomie 15L.
    Pozdrawiam.
    WOJO