eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKombi z silnikiem diesla 20k PLN - 25kPLN (większe od P307SW) › Re: Kombi z silnikiem diesla 20k PLN - 25kPLN (większe od P307SW)
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kombi z silnikiem diesla 20k PLN - 25kPLN (większe od P307SW)
    Date: Sat, 09 Feb 2013 09:31:58 +0100

    W dniu 08.02.2013 21:39, v...@i...pl pisze:
> [...]

    Nie widzę postu od głównego zainteresowanego a jeno odpowiedź, więc tu
    napiszę..

    Polecam Laguna II ph II 2.0 dci. Sam taką kupowałem dla rodziny jakieś 2
    tygodnie temu. samochód w prawie maksymalnej wersji wersji wyposażenia-
    "privilage"(6 poduszek, kontrola trakcji, skóra, xenony itd..) kosztował
    19.000zł i poza tym że miało kilka pierdółek, których naprawa zamknęła
    sie w 1000zł( razem z wymianą filtrów i oleju) to auto igiełka. Rocznik
    2006(grudzień).

    Oczywiście licznik był kręcony, ale dla tych silników to pół miliona nie
    robi wrażenia większego więc nie ma się czym przejmować, zawieszenie
    jeszcze fabryczne ma. Poza tym, to który nie jest kręcony.. Dodatkowo -
    łańcuszek rozrządu...