  • Data: 2017-04-25 18:23:29
    Temat: Re: Kompromitacja część 33 i 1/3
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-04-2017 o 08:17, p...@g...com pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/nowa-limuzyna-andrzeja-dudy-
    uszkodzona-to-wynik-nieudanego-eksperymentu-61157372
    31623809a

    > To gdyby ktoś miał wątpliwości że mamy do czynienia z niekompetencja level master
    :-)

    Naprawdę są tacy, co po 1,5 roku rządów PIS, plus wcześniejsze 2 lata
    przed dekadą, mogą mieć co do tego jakiekolwiek wątpliwości?
    Jeśli nawet - to ich już nic raczej nie przekona, nawet nie wiem czy
    warto próbować, lepiej chyba ubezwłasnowolnić.