  • Data: 2017-11-03 21:45:24
    Temat: Re: Komputer do filmów
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/11/2017 09:14 AM, Atlantis wrote:

    > Czekaj, ale to chyba tak nie działa. Chromecast nie odbiera streama
    > wysyłanego przez telefon. telefon tylko pośredniczy w komunikacji
    > pomiędzy serwisem streamującym i Chromecatem. Na zasadzie: "Ok, masz
    > tutaj serwer YouTube'a z którego obecnie odtwarzam filmik. Dogadajcie
    > się i przejmuj funkcję odtwarzania na siebie".
    > Od tego momentu telefon robi co najwyżej za zdalne sterowanie, ale
    > równie dobrze możesz go wyłączyć. Odtwarzanie nadal będzie kontynuowane.

    Chyba masz racje :)
    Mam w NASie Twonky i to on streamuje.
    Ale 'ES file explorer' na moim Androidzie tez ma opcje 'Chromecast' czyli
    film z sieci lokalnej odtwarzam na TV. Ale wtedy chyba telefon bierze na
    siebie odtwarzanie i wysylanie na TV.

    > Nie każdy odtwarzacz wideo na Androida obsługuje Chromecasta. Nie
    > zauważyłem, żeby taki androidowy VLC proponował przerzucenie wideo na
    > telewizor podczas odtwarzania lokalnego pliku.
    >
    > Żeby zaproponowane przez Ciebie rozwiązania zadziałało, ten "jakiś NAS"
    > musiałby mieć zainstalowany serwer Plex. I tutaj znów wracamy do punktu
    > wyjścia, czyli pytania o to, jaki komputer będzie miał do tego
    > odpowiednie parametry. ;)

    Wspomnialem o tym w moim poscie, ktorys z dedykowanych media playerow. W
    moim przypadku jest to WD TV Live. Warto jednak przed zakupem przeleciec
    liste obslugiwanych formatow.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html