  • Data: 2019-11-28 10:43:24
    Temat: Re: Kondensator między stroną pierwotną i wtórną
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale do pomiarów zawsze się masę wyjściową uziemia. Inaczej nie masz
    > jak zmierzyć zakłóceń przewodzonych...

    Ale klient chce zasilacz wtyczkowy który nie ma potencjału względem
    ziemi na wyjściu. Chce zasilać z niego jakąś czułą wagę z metalowymi
    elementami.

    1. Zasilacz z wyjętym kondensatorem spełni jego wymagania, ale rozumiem
    że będzie miał za dużą emisję zaburzeń w sieć energetyczną i nie
    przejdzie badań?

    2. Może trzeba filtr sieciowy dać jakiś inny? PE nie ma - II klasa to
    jest więc nie wiem jaki mógłby to być

    3. Jak się standardowo rozwiązuje taki problem w zasilaczach II klasy?

    Marvin