  • 21. Data: 2019-06-04 20:08:11
    Temat: Re: Koniec Atmana - jaki serwer news zamiast?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-06-2019 o 11:30, MF pisze:

    > Nie wymaga rejestracji, pozwala każdemu pisać, nie tylko czytać, raczej
    > nie gubi artykułów. Na minus: jest wyraźnie wolniejszy od np. chmurki,
    > choć tragedii nie ma.

    Pytam o polskie serwery.
    Czyli takie z których posty dochodzą na inne polskie serwery w 100%.

  • 22. Data: 2019-06-04 20:10:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-06-2019 o 10:36, cyklista pisze:

    > Ja polecę news.aioe.org
    >
    > chyba teraz najwięcej grup trzyma i dla każdego dostepny

    Tylko posty z niego nie dochodzą na część polskich serwerów, więc się
    nie nadaje.
    Z niego właśnie obecnie piszę, ale szukam czegoś pewnego.

  • 23. Data: 2019-06-05 09:11:42
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Cavallino pisze:

    > Tylko posty z niego nie dochodzą na część polskich serwerów, więc się
    > nie nadaje.
    > Z niego właśnie obecnie piszę, ale szukam czegoś pewnego.

    Więc gdzie jest z nim problem? On nie wypuszcza do nas czy polskie
    serwery go nie lubią i nie chcą synchronizować?

  • 24. Data: 2019-06-05 11:37:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-06-05 09:11, cyklista wrote:

    > Więc gdzie jest z nim problem? On nie wypuszcza do nas czy polskie
    > serwery go nie lubią i nie chcą synchronizować?

    Polskie serwery blokują aioe (i september oidp) z powodu anonymizacji
    postów z tegoż. Stara sprawa, kiedy kupa szlamu się wylewała od anonimów
    tam piszących.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2019-06-05 11:41:45
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 04/06/2019 19:08, Cavallino wrote:

    > Pytam o polskie serwery.

    Nic o tym warunku do tej pory nie napisałeś. Jesteś kobietą, że
    oczekujesz domyślenia się, o co w rzeczywistości Ci chodzi?

    > Czyli takie z których posty dochodzą na inne polskie serwery w 100%.

    Prezentowana przez Ciebie implikacja jest logicznie fałszywa.

    Nie podoba się, to nie, wybór serwera to Twoja prywatna sprawa.

    --
    MF

  • 26. Data: 2019-06-05 11:43:30
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 04/06/2019 19:10, Cavallino wrote:

    > Tylko posty z niego nie dochodzą na część polskich serwerów,

    (1) Konkretnie które polskie serwery?
    (2) Dzieje się to wskutek problemu z feedem, blokady, działania cancelbota?
    (3) W jaki sposób to sprawdziłeś?

    > więc się
    > nie nadaje.
    > Z niego właśnie obecnie piszę, ale szukam czegoś pewnego.

    Zdefiniuj kryteria tego ,,pewnego". Np. nikt nie gwarantuje, że każdy feed
    międzyserwerowy w Polsce będzie działał bezawaryjnie 100% czasu, także samo
    nikt nie gwarantuje, że każdy serwer news w Polsce będzie działał bezawaryjnie
    100% czasu i nie będzie wymagał okresowego wyłączenia dla dokonania jakichś
    prac w serwerowni. Pewnym możesz być tylko wtedy, gdy za każdym razem będziesz
    sprawdzał na każdym polskim serwerze, czy Twój artykuł się pojawił.

    --
    MF

  • 27. Data: 2019-06-05 11:54:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2019 11:37:53 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > (i september oidp)

    Ja jestem od lat na september i nie widzę żadnych problemów. Jedyna
    "trudność" to konieczność rejestracji. Swego czasu wypróbowałem
    wszystkie możliwe darmowe serwery i na tym zostałem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2019-06-05 12:01:21
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 05/06/2019 10:37, Mirek Ptak wrote:

    > Polskie serwery blokują aioe (i september oidp) z powodu anonymizacji
    > postów z tegoż. Stara sprawa, kiedy kupa szlamu się wylewała od anonimów
    > tam piszących.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Mówisz o sytuacji sprzed co najmniej 10 lat, gdy rzeczywiście był taki
    problem. Od tego czasu raczej nikt nie blokuje tych dwóch.

    Jeżeli wiesz coś konkretnego, to podziel się informacją, który polski
    serwer nie przyjmuje postów z aioe czy eternal-september i jak to
    sprawdziłeś.

    --
    MF

  • 29. Data: 2019-06-05 16:29:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-06-2019 o 11:41, MF pisze:

    > Nic o tym warunku do tej pory nie napisałeś.

    Napisałem - słowo "sensownego".
    Nie było przypadkowe, gdybym pytał o jakikolwiek serwer, to bym go nie użył.

    > Prezentowana przez Ciebie implikacja jest logicznie fałszywa.

    Może, ale ryzyko, że serwer zagraniczny będzie gorszy niż dowolny
    polski, jest IMO olbrzymie.

  • 30. Data: 2019-06-05 16:29:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-06-2019 o 09:11, cyklista pisze:

    > Więc gdzie jest z nim problem? On nie wypuszcza do nas czy polskie
    > serwery go nie lubią i nie chcą synchronizować?

    Dokładnie tak - posty z tego typu serwerów są wycinane przez sporo
    polskich serwerów.
    Traktują je jako źródło spamu.