eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-25 20:33:16
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.4500723769100617907@news.neostrada.pl
    ...
    > On Wed, 25 Feb 2015 16:35:16 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >> W sumie, jakby tak pare razy zaplacili po milionie za zamaskowane
    >
    > Heh, w tym momencie operator premium umarł ze śmiechu. Milion to jest
    > przychód jednego dnia z takiej usługi. Kary powinny być na poziomie
    > kilkudziesięciu mil. minimum.
    >


    Podstawą kwestią powinien być zwrot kosztów dla poszkodowanych z 10 krotna
    nawiązką. Co mi po wielomilionowych karach dla operatora, jeśli to ja
    zostałem oszukany (hipotetycznie) i straciłem pieniądze. Dla 100 zł mam
    zakładać sprawę w sądzie? Zadośćuczynienie dla poszkodowanych powinno być z
    automatu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: