  • 11. Data: 2014-11-20 11:20:45
    Temat: Re: Konkurs na największe ścierwo
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-20 o 08:50, Aleksander pisze:

    > "Budzik" wrote in message
    ..

    > I co to miałoby zmienić ?
    > Pismo dwukrotnie awizowane po 14 dniach uznaje się za doręczone.
    > (czy ktoś odebrał czy nie).

    Ale podstawa do powtórnego rozpatrzenia byłaby.
    Udowodniłby, że wyjechał i tyle.

  • 12. Data: 2014-11-20 18:49:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    7.0.0.1...

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVU
    >
    >:-)

    Nie rozumiem jednego - skoro pomyliły mu sie mile z kilometrami to jak miał
    na liczniku 150 to myslał, ze jedzie 150 mil i to miałaby być okolicznosc
    polepszająca jego sytuację?
    --
    Nie, jadąc 150 myślał, że w kilometrach będzie mniej.

    W kazdym razie udowodnili mu ze dla upartych mozna brac z górnych widelek
    :)
    --
    No i to wła

    Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał...

    Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    wykroczenie?

  • 13. Data: 2014-11-20 18:56:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    na liczniku 150 to myslał, ze jedzie 150 mil i to miałaby być okolicznosc
    Nie, myślał, że jadąc 150 naprawdę jedzie mniej. Znaczy tak twierdził, bez
    większego znaczenia czy naprawdę tak myślał.

    W kazdym razie udowodnili mu ze dla upartych mozna brac z górnych widelek
    :)
    --
    A nie nie nie. Tu chodzi o to, że zatrzymano za przekroczenie prędkości a
    ukarano zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego.

    Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał...
    --
    I co by to miało zmienić ? Generalnie miał pełne prawo nie przyjmować
    wezwania i nie można mu mieć tego za złe.

    Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    wykroczenie?
    --
    To jest szantaż. Podobnie jak zatrzymanie dowodu.

  • 14. Data: 2014-11-20 18:58:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    W dniu 2014-11-20 o 02:00, Budzik pisze:
    > Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    > wykroczenie?

    I to jest coś nad czym można podyskutować bo o przepychance między
    "cfaniakami" ...
    Czy jest taki przepis i czy przy zwykłym mandacie za przekroczenie muszę
    takie informacje podawać?
    I czy mogę/muszę za odmowę być ścigany?
    --
    Tak, mogą napuścić na Ciebie właśnie takie ścierwo :-)

  • 15. Data: 2014-11-20 19:47:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    > wykroczenie?

    Tu wszystko na ten temat:
    http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub
    =article&id=108086

  • 16. Data: 2014-11-20 20:59:19
    Temat: Re: Konkurs ...
    Od: "Jankol" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Tu wszystko na ten temat:
    > http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub
    =article&id=108086

    Taka informacja to jest do d., bo nie podali podstawy prawnej.

  • 17. Data: 2014-11-20 21:21:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tu wszystko na ten temat:
    > http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub
    =article&id=108086

    >Taka informacja to jest do d., bo nie podali podstawy prawnej.

    "Z przepisów kodeksowych wynika, że policjant zatrzymujący kierowcę, np.
    przekraczającego dopuszczalną prędkość lub wyprzedzającego "na trzeciego",
    ma prawo pytać go w razie odmowy przyjęcia mandatu o jego warunki
    materialne, rodzinne i osobiste"

    Raczej nie pisaliby gdyby to nie byla prawda. Fakt, ze paragrafu nie
    podali, trzeba poszukac ale mnie sie juz nie chce :)

  • 18. Data: 2014-11-20 21:35:23
    Od: "Jankol" <d...@t...pl>

> [...]
    > przekraczającego dopuszczalną prędkość lub wyprzedzającego "na trzeciego",
    > ma prawo pytać go w razie odmowy przyjęcia mandatu o jego warunki

    Prawo to on może sobie mieć. Dla mnie istotne jest co mi grozi jak
    nie odpowiem ?

    > Raczej nie pisaliby gdyby to nie byla prawda. Fakt, ze paragrafu nie
    > podali, trzeba poszukac ale mnie sie juz nie chce :)

    W kodeksie wykroczeń znalazłem coś takiego :
    Art. 65.
    § 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub instytucję upoważnio-ną z mocy
    ustawy do legitymowania:
    1) co do tożsamości własnej lub innej osoby,
    2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub zamieszkania,
    podlega karze grzywny.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela właściwemu organowi
    państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do legity-mowania, wiadomości
    lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w § 1

    Ale nie widziałem nic o warunkach
    materialne, rodzinne i osobiste".
    Może gdzieś jest.

  • 19. Data: 2014-11-21 08:13:00
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Jankol" <d...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Prawo to on może sobie mieć. Dla mnie istotne jest co mi grozi jak
    > nie odpowiem ?

    Nic. Jako podejrzany masz prawo odmówić złożenia wyjaśnień (art. 54 § 6 KPW ).

    X.

  • 20. Data: 2014-11-21 08:29:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nic. Jako podejrzany masz prawo odmówić złożenia wyjaśnień (art. 54 § 6
    > KPW ).

    A kiedy jest sie podejrzanym ?:)