eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonsternacja w Niemczech. Badania dowiodły, że stare diesle nie szkodzą powietrzu miast › Re: Konsternacja w Niemczech. Badania dowiodły, że stare diesle nie szkodzą powietrzu miast
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konsternacja w Niemczech. Badania dowiodły, że stare diesle nie
    szkodzą powietrzu miast
    Date: Thu, 5 Sep 2019 22:02:47 +0200

    W dniu 2019-09-05 o 21:50, adam pisze:
    > Jak zwał, tak zwał. Czy badania, czy interpretacja, nie można z tego
    > wyciągnąć żadnych wniosków.
    > Były już obliczenia, które wykazały, że stara beczka pod względem
    > ekologii bije na głowę współczesne super hiper wydumki.
    > I jeśli w tym przypadku komuś chodziło o pokazanie cymbałom na
    > stanowiskach, że idą w złym kierunku, to jak najbardziej popieram,
    > więcej takich działań.
    Mnie zastanawia jak oni robili te badania coraz to nowszych silników że
    im spełniały
    coraz bardziej wyśrubowane normy. Czy wtedy nie wyszło że cos jest
    jednak nie tak?
    Teraz widać że jednak tak co wyszło już w USA gdzie im zbadali że NOx
    potrafia na drodze przekroczyć 40 razy.
    Wychodzi ze się obudzili z ręką w nocniku z tym oszukiwaniem na testach
    bo teraz sami widzą jakie to przynosi efekty.

    --
    Janusz