eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKonstrukcje z profili aluminiowych jako elektryczne obwody ochronne › Re: Konstrukcje z profili aluminiowych jako elektryczne obwody ochronne
  • Data: 2020-02-20 16:09:33
    Temat: Re: Konstrukcje z profili aluminiowych jako elektryczne obwody ochronne
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-20 o 13:49, Queequeg pisze:

    > Żaden ze mnie konstruktor (najwyżej majsterkowicz amator), ale czy sama
    > obudowa silnika nie jest uziemiona?

    Jest uziemiona.

    Jeśli tak, to może to załatwia temat

    To uziemienie załatwia temat dla tego konkretnego silnika i może dla
    elementu do którego jest przykręcony. Ale już reszta profili nie ma
    dobrego kontaktu elektrycznego. tj. o wystarczająco niskiej rezystancji.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem