  • 1. Data: 2014-10-13 15:31:19
    Temat: Kopia zapasowa folderów windows 8
    Od: ST <j...@w...pl>

    Czy możecie polecić jakiś prosty program do tworzenia automatycznej kopi
    zapasowej i aktualizowania zawartości, wybranych kilku folderów?
    Chodzi o to że, jeśli coś zmieniam w folderze np. dokumenty, zdjęcia,
    projekty... na dysku C: lub D:, by automatycznie dokonywały się zmiany
    na podłączonym zewnętrznym dysku E:

    Najlepiej jakby miał interfejs w pl i był za free lub niedrogi. A może
    sam system to potrafi robić?

  • 2. Data: 2014-10-13 16:04:19
    Temat: Re: Kopia zapasowa folderów windows 8
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-13 15:31, ST pisze:
> [...]
    > na podłączonym zewnętrznym dysku E:
    >
    > Najlepiej jakby miał interfejs w pl i był za free lub niedrogi. A może

    Cobian Backup

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2014-10-13 22:54:19
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Adam pisze:
    > Cobian Backup

    Nie działa z W8!

    --
    Boguś

  • 4. Data: 2014-10-14 15:51:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-13 22:54, Boguś pisze:

    > Nie działa z W8!

    Nawet najnowsza wersja?

    Mea culpa - nie wiedziałem :(
    Dzięki za info.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2014-10-14 17:21:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ST" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy możecie polecić jakiś prosty program do tworzenia automatycznej kopi
    > zapasowej i aktualizowania zawartości, wybranych kilku folderów?
    AOMEI Backupper, możesz zrzucać całą partycję na inny dysk, ma harmonogram i
    można mu zlecić, żeby cyklicznie robił, działa pod win8 i jest darmowy.

  • 6. Data: 2014-10-14 21:41:44
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Adam pisze:

    > Nawet najnowsza wersja?

    Najnowsza wersja to 11 (Gravity)
    "For Windows XP, 2003, Vista, 2008, Windows 7"

    Ściągnięta najnowsza wersja pod koniec instalacji na W8.1 wypisała komentarz o jakimś

    błędach i zakończyła działalność ( nie pamiętam co tam wypisała)

    ale .... jeszcze raz sprawdziłem ją.
    Pliki w kartotece Program File (x86) są, na pulpicie nic nie ma. No to ręcznie robię
    skrót
    na pulpicie i uruchamiam i .. nic. W menedżerze zadań znajduję, że pracuje w tle.
    Wyciągam
    z tła i jest!.
    Ustawiam zadanie do wykonania. Działa!

    Wygląda na to, że ta wersja nie jest przystosowana do pracy z W8, ale cierpliwi mogą
    niej korzystać. Czy się wysypie w przyszłości to się dopiero okaże.

    --
    Boguś

  • 7. Data: 2014-10-14 21:54:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-14 21:41, Boguś pisze:

> [...]
    >
    > Wygląda na to, że ta wersja nie jest przystosowana do pracy z W8, ale
    > cierpliwi mogą z niej korzystać. Czy się wysypie w przyszłości to się

    Najważniejsze, to czy "umie" zrobić Volume Shadow Copy na otwartych
    plikach w Win8.
    Opisane problemy wskazują raczej na problem "środowiskowy" niż techniczny.

    Ale i tak "za chwilę" wchodzi Windows 10 (kilka dni temu byłem na
    konferencji IMCC) i wygląda na to, że to, co "nie lubiało się" z Win
    8.x, powinno się "polubić" w Win 10 ;)
    Tyle, że Win 10 ma trochę wbudowanych mechanizmów do backupu. Poza tym i
    tak wszystko idzie do chmury i zdąża w kierunku unifikacji, od małych
    telefonów, przez tablety, 2in1, PC, AIO, po duże (kilkadziesiąt i
    kilkaset cali) panele dotykowe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2014-10-15 00:25:38
    Od: ST <j...@w...pl>

> [...]
    > tak wszystko idzie do chmury i zdąża w kierunku unifikacji, od małych
    > telefonów, przez tablety, 2in1, PC, AIO, po duże (kilkadziesiąt i

    U mnie na win 8.1 bez problemu się zainstalował, zrobiłem kilka testów
    wszystko było Ok oprócz Volume Shadow Copy. Zacząłem robić kopie kilku
    folderów i się wysypał. Uruchamia się ale podczas próby robienia kopii
    wyskakuje komunikat że "silnika programu nie odnaleziono"

  • 9. Data: 2014-10-15 00:50:14
    Od: ST <j...@w...pl>

    W dniu 2014-10-14 o 17:21, nom pisze:

> [...]
    > AOMEI Backupper, możesz zrzucać całą partycję na inny dysk, ma
    > harmonogram i można mu zlecić, żeby cyklicznie robił, działa pod win8 i

    z tego co widzę ze screenów to OMEI Backupper może zrobić kopię dysku,
    partycji lub systemu. A ja potrzebuję prostego programu, którego
    uruchomię ręcznie na koniec dnia i porówna mi foldery które mu wskaże na
    kilku partycjach i dyskach z kopią folderów na dysku zewnętrznym i je
    zaktualizuje. Jeśli jakiś plik utworzyłem to go skopiuje, jeśli
    zmodyfikowałem to podmieni a jeśli usunąłem to niech z kopii też usunie.
    Nie chcę żadnych harmonogramów, rosnących folderów z kopiami pełnymi,
    różnicowymi, przyrostowymi itp.
    Mam zainstalowane 3HDDx3TB z danymi a na kopię bezpieczeństwa mam
    zewnętrzny dysk 2TB.
    Jak wy robicie kopie zapasowe ważnych folderów?

  • 10. Data: 2014-10-15 02:43:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Oct 2014 00:50:14 +0200, ST napisał(a):

> [...]
    > zewnętrzny dysk 2TB.
    > Jak wy robicie kopie zapasowe ważnych folderów?

    GoodSync.

    [ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być ]
    [ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy. (JoeMonster.org) ]