  • 1. Data: 2012-11-17 06:40:41
    Temat: Koputer Świat - konkurs na 14 urodziny i zwrrotny sms z danymi skasowany
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Miał z Was ktoś okazję brać udział w konkursie na 14 urodziny Komputer Świata?
    Wysłałem sobie smsa na konkurs i o dziwo udało sie cos małego dostać.
    Przyszły mi dwa smsy. Pierwszy z informacją a drugi z formatem zwrotnego smsa w
    którym należało podac swoje dane. Mam taki telefon że przypadkiem skasowałem drugi i
    teraz nie wiem jaki ma byc ten format smsa?

    Czy może ktoś wie co należało tam podać. Pisałem do redakcji ale nie raczyli mi
    odpisać.

  • 2. Data: 2012-11-17 10:02:43
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą slawek7 naskrobał(a):

    > Pisałem do redakcji ale nie raczyli mi odpisać.
    Jaka redakcja taka odpowiedź.

    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Naprzeciw Stirlitza szły trzy umalowane kobiety.
    - Kurwy - pomyślał Stirlitz.
    - Pułkownik Issajew - pomyślały prostytutki.

  • 3. Data: 2012-11-17 11:00:18
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-17 06:40, slawek7 pisze:
    smsa w którym należało podac swoje dane.

    Podałeś swój nr tel. a teraz chcą Twoje dane osobowe.
    Czytałeś dokładnie regulamin (każdy mały druczek też) Czy już wygrałeś
    czy dopiero _możesz_ wygrać (to ważne).
    Dla mnie wygranie nawet "małego co nieco" to dużo za mało.
    Może lepiej że zgubiłeś ;-)

    Wiem... Jestem przesadnie ostrożny ale taki świat, Komputer Świat :-)